ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره وب و موبایل ایران

داوری مرحله دوم یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

پس از معرفی کاندیدای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امروز ۷ بهمن ماه ، مرحله دوم و نهایی داوری جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد. اولین رویداد داوری «جشنواره وب و ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

پس از معرفی کاندیدای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امروز ۷ بهمن ماه ، مرحله دوم و نهایی داوری جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد.

اولین رویداد داوری «جشنواره وب و موبایل ایران» در روزهای ۴ و ۵ بهمن در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این رویداد، شورای داوری جشنواره آثار داوری شده در مرحله اول جشنواره را بررسی کردند و در نهایت ۵ نامزد برتر هر رشته مشخص شدند. حالا در مرحله دوم، همانند مرحله اول تمامی افرادی که دارای سایت تائید مالکیت شده و یا اپلیکیشن ثبت شده در جشنواره وب و موبایل ایران هستند، می‌توانند به عنوان داوران مرحله دوم رای خود را ثبت کنند و از میان پنج کاندید هر گروه به سایت یا اپلیکیشنی که بیشترین شایستگی برای ورود به مرحله نهایی دارد را انتخاب کنند.

در این مرحله کافیست برای رای دادن به آثار وارد پنل کاربری خود شوید. شما در هرگروه کاندیدا را مشاهده خواهید کرد و بعد از بررسی‌های لازم و مشاهده اثر و پروفایل اثر در جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانید اثر مورد نظر خود را انتخاب کنید. گفتنی‌ست که در هر گروه فقط قابلیت انتخاب یک سایت وجود دارد.

جشنواره وب و موبایل ایران

برگزیدگان نهایی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی خواهند بود که در این مرحله بالاترین رای را در گروه خود کسب کرده باشند. تندیس یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ تقدیم حضور برنده خواهد شد.

همچنین طبق اعلام قبلی «سید محمدحسین سجادی نیری» دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، به برگزیدگان حقوقی این جشنواره عنوان «شرکت خلاق» داده خواهد شد: «به موجب آیین‌نامه شرکت‌هایی که از سوی مجموعه‌های تخصصی تعیین‌شده (مبادی) معرفی می‌شوند، به عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزایا و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی