ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Table Tennis Touch؛ تنیس روی میز لمسی

موج انتشار بازی‌های بی‌کیفیت درآمدمحور روی تلفن‌های هوشمند هیچوقت تمامی ندارد اما بین هیاهوی این ساخته‌های تکراری، گاهی اوقات عناوینی به این پلتفرم می‌آیند که با خودتان می‌گویید: چرا سریع‌تر سازندگان به سراغ این ایده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

موج انتشار بازی‌های بی‌کیفیت درآمدمحور روی تلفن‌های هوشمند هیچوقت تمامی ندارد اما بین هیاهوی این ساخته‌های تکراری، گاهی اوقات عناوینی به این پلتفرم می‌آیند که با خودتان می‌گویید: چرا سریع‌تر سازندگان به سراغ این ایده نرفتند؟ Table Tennis Touch زمان خودش یکی از همین بازی‌ها بود.

بازی برای اولین بار سال ۲۰۱۴ انتشار یافت و با بازخوردهای خیلی مثبتی مواجه شد، چون سازنده بزرگترین چالش در ساخت بازی‌های پرتحرک ورزشی را پشت سر گذاشت. ریتم این بازی‌ها بالاست، ذهن و بدن درگیر چند بخش مختلف هستند و حضور تمام این ویژگی‌ها در قالب یک بازی موبایل کار آسانی نیست. آن هم با محدودیت‌هایی که صفحات لمسی دارند.

Table Tennis Touch نشان داد که چگونه می‌توان همزمان ویژگی‌های اصلی را حفظ کرد و همچنان یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه داد. البته بازی مجبور به ساده‌سازی‌های زیادی شد ولی با تمام این تغییرات، باز Table Tennis Touch حکم تنیس روی میز لمسی را داشت که تا حد زیادی همان حس و حال پینگ پنگ واقعی را می‌داد.

دانلود بازی تنیس اندروید
حالا که بازی با رایگان شدنش جانی دوباره گرفته، وقتش رسیده استودیوی توسعه دهنده دستی روی رابط کاربری عنوانش بکشد.

اینکه سرعت ضربه به توپ چه‌قدر باشد، با چه زاویه‌ای توپ را بزنید و توپ را به کدام قسمت زمین حریف بفرستید همگی از المان‌هایی هستند که اگر بازیکن‌های تنیس روی میز به آن توجه کنند می‌توانند مسیر پیروزی خود را هموارتر کنند. Table Tennis Touch ساده‌تر و عامه‌پسندتر این ویژگی‌ها را پیاده کرده و برای یک اپلیکیشن موبایل تنیس روی میز، شاید مهمترین ویژگی هم همین باشد.

برای بازی در Table Tennis Touch با جسچرها سر و کار دارید. هر وقت وارد یک مسابقه شدید، انگشت‌تان نقش دسته را ایفا می‌کند و با کشیدن آن روی صفحه لمسی می‌توانید به توپ ضربه بزنید؛ هر جهتی که توپ آمد، انگشت را در همان قسمت می‌کشید تا توپ وارد زمین حریف بشود. در این بین نیز اگر با سرعت یا زاویه‌ای بیشتری این کار را انجام دهید، نتیجه متفاوت‌ خواهد بود.

بازی تنیس
در بخش Arcade این بازی تنیس، همان مکانیزم‌ها اما با هدف‌هایی متفاوت‌تر حضور دارند؛ مثلا در این مسابقه باید با توپ به میله‌های بولینگ ضربه بزنید.

بازی چهارم حالت گیم‌پلی متفاوت دارد: Quick Play که با کلیک روی آن بازیکن خیلی سریع به یک بازی دوستانه می‌رود، Career که جام آفلاین بازی بوده و با پیروزی در مسابقاتش بازیکن‌ها جوایزی به دست می‌آورند، Multiplayer که در آن می‌توانید آنلاین با بقیه بازیکن‌ها مسابقه دهید و در نهایت متفاوت‌ترینشان Arcade که با چند مینی‌گیم سعی دارد تا مخاطب را سرگرم کند.

نزدیک به ۵ سال از عرضه Table Tennis Touch می‌گذرد و دلیل اینکه الان به سراغ این عنوان معروف رفته‌ایم، این است که بازی دیگر رایگان شده و روز به روز نیز به تعداد بازیکن‌های اضافه می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین بازی تنیس روی میز گوشی را تجربه کنید، الان فرصت خوبی است تا به سراغ Table Tennis Touch بروید.

Table Tennis Touch

Table Tennis Touch

سازنده: Yakuto قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 318.6 / 218.88 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    یادش بخیر عالی بود

مطالب پیشنهادی