ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسبت اربعین
تکنولوژی

در درجه‌بندی صد شرکت برتر ایران، همراه اول رتبه سوم سودآوری را کسب کرد

در بیست و یکمین دوره رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از میان ۱۰۰ شرکت برگزیده، توانست با کسب ۳ هزار و ۹۷۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سودآوری (قبل از ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۳

در بیست و یکمین دوره رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از میان ۱۰۰ شرکت برگزیده، توانست با کسب ۳ هزار و ۹۷۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سودآوری (قبل از مالیات) در رتبه سوم قرار گیرد. رتبه اول به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و رتبه دوم نیز به شرکت فولاد مبارکه اصفهان تعلق گرفت.

در این مراسم که با حضور «ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، «مجید درویش» مدیر مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسؤولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اسامی صد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت های برگزیده تقدیر شد.

در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بهره وری کل عوامل» معرفی شدند.

با نگاهی به کارنامه همراه اول در این رویداد می‌توان دید که اپراتور اول موبایل کشورمان از نظر شاخص «بیشترین سودآوری» رتبه سوم را به دست آورده است. در جدول «بالاترین ارزش افزوده» نیز این اپراتور رتبه هشتم را با رقم ۵ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۳ میلیون تومان به خود اختصاص دهد. همراه اول در شاخص «بیشترین فروش» نیز با ۵ رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، رتبه چهاردهم را کسب کرد. همچنین هلدینگ همراه اول در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری کل عوامل» موفق به کسب رتبه نخست شد.

درجه‌بندی صد شرکت برتر ایران

ضمن آنکه شرکت‌های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) در گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته» از نظر «بهره‌روی کل عوامل» رتبه اول و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) جزو ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در میان ۱۰۰ شرکت دوم معرفی شد و همچنین سومین رتبه «بالاترین ارزش افزوده» را به خود اختصاص داد.

در این همایش کیانی‌بختیاری با اشاره اهمیت اقتصاد مقاومتی در ایران گفت:

«امسال نیز مانند چند سال گذشته با عنوان اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد که این موضوع اهمیت این شیوه اقتصادی را در ایران نشان می‌دهد. یکی از موارد مهمی که اکنون مطرح می‌شود حمایت از کالای ایرانی است. طبیعی است که در این عرصه مردم برای انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر باید بتوانند نخستین شرکت های ایرانی را بشناسند.»

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیست و یکمین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۶ شرکت ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «معرفی شرکت‌های برتر ایران انتخاب شده بر اساس رتبه ‌بندی IMI-۱۰۰ »، «گردهمایی مدیران ارشد شرکت ‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری ‌های فی‌ مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌ های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Sa
    Sa | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    لطفاً در مورد گران شدن اینترنت ایرانسل هم گذارش تهیه کنید :/
    امروز ددیم به شدت بعضی از بسته‌هاش گران شدن.

  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    موندم این همهوپولو میخوان چیکار؟
    فقط ما مردم رو بدبختر میکنن
    فقرا فقیر تر ثروتمندا غنی تر میشن با فرمون عجب گیری کردیما

  • m rb
    m rb | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    جیب مردم رو میزنن میخواید سومین سودآور هم نشه؟!

  • آرش عشایری
    آرش عشایری | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    با این پولا اضافی که از مردم میگیرن بایدم جز ۵ تا اول باشه.از بسته اینترنت و مکالمه بگیر تا همین هزینه ها مکالمات که چند ماه پیش گرون تر شد

  • i2sight
    i2sight | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    با همین فرمون به مقاومت ادامه بدید تا منقرض بشید ب حق پنش تن

مطالب پیشنهادی