ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ۱۸ درصدی فروش موبایل‌ های پیشرفته در سال ۲۰۱۸

کارشناسان فروش موسسه‌ی Counterpoint به تازگی آمار فروش تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر نموده که نشان می‌دهد میزان فروش موبایل های پیشرفته نسبت به سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته‌ است. البته آمار موسسه مذکور ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کارشناسان فروش موسسه‌ی Counterpoint به تازگی آمار فروش تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر نموده که نشان می‌دهد میزان فروش موبایل های پیشرفته نسبت به سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته‌ است.

البته آمار موسسه مذکور بیانگر این است که فروش کلی تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی نسبت به سال قبل، ۳ درصد کاهش پیدا کرده است. این مسئله تا حدودی آمار این موسسه را باور پذیرتر می‌کند چرا که تمامی تولید کنندگان تلفن های هوشمند از فروش محصولات آنچنان رضایت ندارند.

بر اساس آمار منتشر شده میزان فروش گوشی‌های اقتصادی و موبایل‌هایی که به قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه می‌شوند، به شدت پایین آمده و تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافته است.

تغییر قابل توجهی در فروش موبایل‌های رده به وجود نیامده و فروش تلفن‌های هوشمندی با قیمتی میان ۲۰۰ تا ۳۹۹ دلار تنها افزایش یک درصدی را تجربه کرده‌ است.

البته باید در نظر داشت که این موسسه تمامی گوشی‌هایی به ارزش بیش از ۴۰۰ دلار را در دسته‌ی موبایل‌های پیشرفته قرار داده اما باید در نظر داشت که این دسته خود نیز به زیر دسته‌ی کوچکتری تقسیم می‌شود.

این سه دسته‌ شامل موبایل‌های پیشرفته‌ی مقرون به صرفه (۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار) موبایل‌های پیشرفته‌ی معمولی (۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار) و گوشی‌های فوق پیشرفته با نرخ بیش از ۸۰۰ دلار می‌شوند.

بر اساس آمار این شرکت، اپل بیش از ۸۰ درصد سهم بازار تلفن‌های هوشمند فوق پیشرفته را از آن خود کرده و به نظر می‌رسد این اتفاق به لطف قیمت بالای آیفون X، آیفون XS و آیفون XS Max و محبوبیت فوق العاده‌ی این برند نزد طرفدارانش رخ داده است. ۲۰ درصد دیگر این بازار در اختیار سامسونگ و کهکشانی‌های این شرکت بوده.

به طور کلی اپل ۵۱ درصد فروش موبایل‌های پیشرفته را در اختیار دارد و این مسئله نشان می‌دهد خصوصیات و ویژگی‌های آیفون‌ها کاربران زیادی را به خریدشان وادار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی