ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیوی تبلیغاتی اپل
موبایل

ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده [تماشا کنید]

شرکت ها مدتی است که تلاش می کنند از سبک و سیاق همیشگی شان برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی فاصله بگیرند و در همین رابطه روز گذشته ویدیوی تبلیغاتی اپل به نام Full Circle روی یوتوب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

شرکت ها مدتی است که تلاش می کنند از سبک و سیاق همیشگی شان برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی فاصله بگیرند و در همین رابطه روز گذشته ویدیوی تبلیغاتی اپل به نام Full Circle روی یوتوب منتشر شد که برخی از جالب ترین قابلیت های آیفون XR در حوزه ویدیویی را به نمایش می گذارد.

ویدیوی تبلیغاتی اپل که حدودا سی ثانیه ای طول می کشد و ظاهری شبیه به تصاویر گرافیکی ساخته شده توسط کامپیوتر دارد، نمایشی است از افکت های جالب این نسخه از آیفون که ترکیبی از آب و آتش و یخ خشک را پیش روی مخاطبانش میگذارد.

این ویدیوی تبلیغاتی جالب توسط دوگون جان و جیمز تورنتون تهیه شده و برای این منظور آنها از دو اپ به نام های ProCamera و ProCam6 استفاده کردند اما مهم تر از همه، سازندگان این ویدیو ۳۲ دستگاه آیفون XR را روی یک پایه ۳۶۰ درجه در داخل چادری با فضای داخلی تاریک نصب کردند که این آیفون ها را میتوانید در ویدیوی پشت صحنه ادامه مطلب مشاهده نمایید.

اما جالب است بدانید که شرکت کوپرتینویی امسال تعداد تبلیغات هنری محصولاتش را به میزان چشمگیری بالا برده و سه ویدیوی تبلیغاتی اپل توانستند در رتبه بندی سالانه Adweek' جایزه بهترین تبلیغات را به دست بیاورند.

دو برنده این رویداد را در ادامه مشاهده میکنید.

نعمت هایت را با دیگران تقسیم کن (تبلیغ ویژه سال نو)

قفل گشایی برای آیفون X

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • min
    min | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    یکی قشنگتر از دیگری?

مطالب پیشنهادی