ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

موتورهای برفی پابجی جابجایی در یخبندان را آسان‌تر می‌کنند [تماشا کنید]

چندی پیش نقشه برفی به پابجی اضافه شد و حال باید منتظر حضور موتورهای برف پیما در این عنوان باشیم. یکی از عجیب‌ترین نکات در رابطه با نقشه برفی پابجی به حضور موتور سیکلت‌های معمولی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

چندی پیش نقشه برفی به پابجی اضافه شد و حال باید منتظر حضور موتورهای برف پیما در این عنوان باشیم.

یکی از عجیب‌ترین نکات در رابطه با نقشه برفی پابجی به حضور موتور سیکلت‌های معمولی در آن برمی‌گشت. حال سازندگان این عنوان با انتشار تریلری جذاب از اسنوبایک‌هایی رونمایی کرده‌اند که کار شما برای جابجا شدن در محیط برفی بازی را راحت‌تر خواهند کرد.

آن‌ها به طور ویژه‌ای برای کار کردن در شرایط سخت و آب‌ و هوای برفی طراحی شده‌اند و همچنین از سرعت خوبی بهره می‌برند تا به راحتی و با استفاده از آن‌ها بتوانید مناطق صعب العبور نقشه Vikendi را طی کنید. طی تریلر معرفی این وسیله نقلیه جدید، شاهد رویایی یک موتور سیکلت عادی با یک اسنوبایک هستیم. اسنوبایک‌ها عملکرد بهتری در پرش از موانع دارند و همچنین ترمز آن‌ها هم متناسب با زمین برفی طراحی شده است.

برخلاف عملکرد عالی پابجی موبایل، نسخه پی سی این بازی طی ماه‌های اخیر شاهد از دست دادن تعداد زیادی از کاربران فعال خود بوده است. به نظر می‌رسد سازندگان این عنوان با اضافه کردن نقشه و آیتم‌های جدیدی مانند همین موتور سیکلت قصد حفظ رقابت خود با دیگر عنوان شاخص بتل رویال یعنی فورتنایت را دارند.

پیش از این هم از نسخه رایگان بازی با نام پابجی لایت رونمایی شده بود که علاوه بر رایگان بودن، روی سیستم‌های ضعیف‌تر نیز قابل اجرا است. پابجی لایت در حاضر تنها برای کشور تایلند منتشر شده اما در آینده‌ای نچندان دور باید شاهد حضور آن در دیگر نقاط دنیا هم باشیم.

در انتها باید گفت که در حال حاضر می‌توانید از طریق سرورهای تست بازی این وسیله نقلیه جدید را آزمایش کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    نسخه موبایلش مسدود شده؟؟کانکت نمیشه

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    نسخه شبیه ساز موبایلش روی دسکتاپ وحشتانک باگ پیدا کرده

مطالب پیشنهادی