ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه پی سی Metro Exodus با کاهش قیمت در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت

به نظر می‌رسد اپیک گیمز برنامه‌ای جدی برای پیدا کردن سهمی از بازار بازی‌های پی سی دارد. در جدیدترین اقدام این کمپانی، بازی مورد انتظار Metro Exodus که نسخه پی سی آن پیش از این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به نظر می‌رسد اپیک گیمز برنامه‌ای جدی برای پیدا کردن سهمی از بازار بازی‌های پی سی دارد. در جدیدترین اقدام این کمپانی، بازی مورد انتظار Metro Exodus که نسخه پی سی آن پیش از این تنها روی پلتفرم استیم قابل خرید بود، از این به بعد تنها روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

کمپانی دیپ سیلور که وظیفه نشر بازی Metro Exodus را برعهده دارد، روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نسخه دیجیتالی این عنوان به صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز در اختیار کاربران پی سی قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است افرادی که پیش از این بازی را روی استیم پیش‌ خرید کرده بودند می‌توانند خود بازی و بسته‌های الحاقی مربوط به آن را همچنان از طریق همین پلتفرم دریاف کنند.

مدیرعامل دیپ سیلور در رابطه با این اتفاق این‌گونه می‌گوید: «قوانین درآمد فروش بازی‌ها در فروشگاه اپیک گیمز به گونه‌ای طراحی شده است که ناشران می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های بیشتری روی عناوین خود انجام دهند.»

اپیک گیمز

او اعلام کرده که همکاری با اپیک گیمز در نهایت به نفع سازندگان مترو در استودیو 4A Games و طرفداران و آینده این سری خواهد بود. در ضمن‌، جالب است بدانید Metro Exodus بر خلاف قیمت ۶۰ دلاری خود روی استیم با قیمت ۵۰ دلار در فروشگاه اپیک گیمز فروخته خواهد شد. جدا از این موارد، ناشران سری مترو اعلام کرده‌اند ۲ نسخه قبلی این فرنچایز نیز به‌زودی به فروشگاه اپیک گیمز اضافه خواهند شد.

در واکنش به این اتفاق، کمپانی استیم با انتشار بیانیه‌ای، تصمیم دیپ سیلور برای حذف Metro Exodus از استیم را غیر منصفانه دانسته و از کاربرانی که قصد خرید این بازی روی استیم را داشته‌اند، عذرخواهی کرده است.

Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس و پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. پیش از هم تریلری جدید از این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی