ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۱
تکنولوژی

افشای مشخصات آیفون ۱۱ توسط هندی‌ها؛ از باتری پر ظرفیت تا دوربین قدرتمند

در هفته های گذشته تعدادی رندر از آیفون ۱۱ منتشر شده که در آن دوربین اصلی سه گانه با پیکربندی افقی به چشم می خورد و حالا منبعی آگاه در گفتگو با رسانه های هندی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در هفته های گذشته تعدادی رندر از آیفون ۱۱ منتشر شده که در آن دوربین اصلی سه گانه با پیکربندی افقی به چشم می خورد و حالا منبعی آگاه در گفتگو با رسانه های هندی علاوه بر تایید این مطلب تعدادی از مشخصات منتسب به نسل بعدی آیفون را افشا کرده است.

بر اساس گزارش Compareraja به نقلی از منبعی که نخواسته نامش فاش شود، یکی از نسخه های آیفون ۱۱ که احتمالا مدل جدید XS خواهد بود، از طراحی مشابه رندر زیر برخوردار بوده و در رنگ های نقره ای، طلایی، خاکستری و احتمالا آبی به دست کاربران خواهد رسید. این در حالی است که در گزارشات قبلی از آیفون ۱۱ مکس به عنوان مدل بهره مند از دوربین اصلی سه گانه نام برده شده بود. آیفون ۱۱

به گفته این منبع آیفون ۱۱ به  نمایشگر ۵.۸ اینچی و باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده اما در آن خبری از پورت لایتنینگ نخواهد بود چرا که اپل به کانکتور USB-C روی خواهد آورد. بدنه این دستگاه نیز تقریبا مشابه آیفون XS بوده و در ابعاد ۵.۶۵ در ۲.۷۹ در ۰.۳۰ اینچ تولید می شود. هرچند به لطف کاهش سایز بریدگی و حاشیه های نمایشگر، نسبت صفحه به بدنه تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد.

از دیگر مشخصات آیفون ۱۱ باید به پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. با توجه به اینکه اپل عجله ای برای پیوستن به موج 5G ندارد، این مدل با نسل بعدی شبکه های مخابراتی سازگاری نخواهد داشت؛ هرچند با توجه به عدم پوشش 5G در ایران این مساله برای کاربران داخلی اهمیت چندانی نخواهد داشت.

کمپانی امریکایی احتمالا آیفون را شهریور ماه معرفی خواهد، از این رو فرصت زیادی برای پیاده سازی تغییرات در طراحی و مشخصات در اختیار دارد اما برای جلوگیری از کاهش بیشتر فروش آیفون چاره ای جز نوآوری و ارائه قابلیت های شاخص نخواهد داشت.

 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی اپل که با کمک ۳۲ دستگاه آیفون XR ساخته شده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pishro
    pishro | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

    پول به این گوشی های چرت ندین از گوشی های سری میت هواوی استفاده کنید با امکانات بیشتر و قیمت کمتر

    • min
      min | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

      چرت اون ذهن چینی شماست.

  • cesmostafa
    cesmostafa | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    همه گوشی‌های اپل اشغاله همشون مشکل شارژ دارن یا اینکه میترکن

    • min
      min | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

      بیسواد برو ببین برترین برند دنیا چیه بعد نظر بده.

مطالب پیشنهادی