ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین بسته الحاقی رایگان رزیدنت اویل ۲ به زودی منتشر می‌شود

رزیدنت اویل ۲ پس از مدت‌ها انتظار بالاخره منتشر شد و با عملکرد فراتر از تصورش، توانست نظر بسیاری از طرفداران قدیم و جدید سری را به خود جلب کند. رزیدنت اویل ۲ در حال ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

رزیدنت اویل ۲ پس از مدت‌ها انتظار بالاخره منتشر شد و با عملکرد فراتر از تصورش، توانست نظر بسیاری از طرفداران قدیم و جدید سری را به خود جلب کند. رزیدنت اویل ۲ در حال حاضر رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان را در دست دارد و روی استیم هم عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جا گذاشته است.

اما با تمام این اوصاف گویا کپکام قصد ندارد دست از سورپرایز کردن طرفداران فرانچایز ترسناک محبوبش بکشد. این شرکت ژاپنی حالا دست روی یک بسته الحاقی رایگان با نام Ghost Survivors  گذاشته که تا انتشار آن نیز زمان زیادی باقی نمانده است.

Ghost Survivors قرار است در ۲۶ بهمن ماه به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار بگیرد و در آن شما می‌توانید به تماشای قصه سه بازمانده‌ای بنشینید که قربانی کابوس وهم آلود راکون سیتی شده‌اند. جالب است بدانید که یکی از این سه بازمانده، رابرت کندو است.

رابرت همان اسلحه‌ فروشی است که در اولین دقایق نسخه اصلی رزیدنت اویل ۲ گرفتار زامبی‌ها شد و هیچوقت نفهمیدیم که او پیش از اینکه کلیر و لئون را ببیند چه چیزهایی را پشت سر گذاشته بود. اما حالا قرار است در  Ghost Survivors به پای داستان رابرت بنشینیم و ببینیم که او در جهان وحشت زده بازی چه می‌کرد.

جالب‌تر اینکه با انتشار Ghost Survivors، پوسته‌های کلاسیک شخصیت‌های لئون و کلیر را هم در دسترس قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، ظاهر دو پروتاگونیست اصلی رزیدنت اویل ۲ را تبدیل به چیزی کنید که بیست سال پیش دیده بودید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

    دختره هم فکر کنم همونی باشه که اولای رزیدنت اویل ۳ فرار کردنش رو نشون میده ?

مطالب پیشنهادی