ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای بتل پس فورتنایت فصل هفتم [هفته هفتم و هشتم]

وقت آن رسیده که باز هم به دنیای فورتنایت (که جدیدا با برف کاملا پوشیده شده است) بازگردیم و ببینیم این هفته چه چالش هایی در بتل پس منتظر کامل شدن هستند. هفته هفتم پیدا ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

وقت آن رسیده که باز هم به دنیای فورتنایت (که جدیدا با برف کاملا پوشیده شده است) بازگردیم و ببینیم این هفته چه چالش هایی در بتل پس منتظر کامل شدن هستند.

هفته هفتم

  • پیدا کردن تمام پایگاه های نظامی در دنیای بازی (7 عدد): مکان تمامی این پایگاه ها در نقشه زیر مشخص شده است. شما می توانید با استفاده از هواپیماهایی که در این پایگاه ها قرار گرفته سفرهای خود را سریع تر کنید.
  • استفاده از Rift یا Rift-to-go در چند بازی مختلف (3 بار): از آنجایی که پیدا کردن آیتم Rift-to-goدر بازی کار خیلی آسانی نیست به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از نقشه زیر از Riftهایی که در دنیای بازی قرار دارند استفاده کنیدو
  • کشتن دشمنان با هر کدام از سلاح های کمری (3 نفر): طبیعتا اگر خوش شانس باشید و بتوانید ظرف چند دقیقه اول بازی یک کلت پیدا کنید خیلی راحت تر می توانید این چالش را به اتمام برسانید ولی در غیر این صورت پیشنهاد ما این است که از Suppressed Pistol (با صدا خفه کن) یا Hand Cannon استفاده کنید. هر دوی این سلاح ها بسیار قابل اعتماد و قدرتمند هستند. البته اسلحه ای مثل Dual Pistol هم بسیار قدرتمند است ولی به دلیل الگوی شلیک عجیب و غریب و نامشخصش زیاد نمی توان به آن اعتماد کرد.
  • فرود آمدن در مکان های مختلف (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش باید در مناطق Junk Junction ،Wailing Woods ،Happy Hamlet ، Salty Springs و در نهایت Paradise Palm فرود بیایید.
  • باز کردن 7 صندوقچه در Loot Lake یا Frosty Flights
  • نابود کردن یک Stormwing در حال پرواز: برعکس آنچه به نظر می آید، نابود کردن هواپیماها آنقدر سخت نیست. سایز بزرگ و جان نه چندان زیاد آنها باعث می شود نه تنها با اسلحه هایی مانند Minigun بلکه حتی با سلاح های اتوماتیک معمولی مثل M4 هم بتوان آنها را نابود کرد. شما حتی می توانید هواپیمای خودتان هم نابود کنید. برای این کار جان یک هواپیما را قبل از سوار شدن کم کنید. سپسدر حال پرواز از یک ارتفاع کم از هواپیما خارج شوید و به آن تیراندازی کنید.
  • صدمه زدن به دشمنان در یک بازی (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش باید به ترتیب 200 واحد، 300 واحد و در نهایت 400 واحد در بازی های مختلف از جان دشمنان کم کنید.

چالش ستاره مخفی

بعد از کامل کردن این چالش ها تصویر بک گراند جدید آزاد می شود و ستاره مخفی در گوشه سمت چپ آن مشخص است. مکان ستاره مخفی در نقشه زیر مشخص شده است. ستاره مخفی کنار تخت پادشاهی درون قلعه قرار دارد.

 

هفته هشتم

چالش های مجانی

  • ساختن سازه (250 واحد)
  • جستجو میان دریچه اسرارآمیز، کامیون عجیب و زن سنگی بزرگ: کامیون عجیب ذکر شده در این معما در لبه جزیره در بخش شمال شرقی قرار دارد. مکان ستاره مخفی در نقشه زیر مشخص شده است.
  • استفاده از Cozy Campfire یا Launch Pad در بازی های مختلف (3 بار): طبیعتا کامل کردن این چالش کمی سخت تر است چون پیدا کردن لانچ پد و کمپ فایر معمولا کار راحتی نیست. جدا از کشتن دشمنان و لوت کردن آنها بهتر است چشمتان را برای لاماها و دراپ ها باز کنید.

چالش های بتل پس

  • جستجوی دو مکان در یک بازی (چند مرحله ای): برای کامل کردن این چالش شما ابتدا باید Paradise Palms و Salty Springs، در یک بازی دیگر به Junc Junction و Loot Lake و در انتها به Haunted Hills و Wailing Woods بروید. فراموش نکنید که بهترین راه برای کامل کردن این نوع چالش ها استفاده از هواپیما است و در نقشه زیر هم مکان تمامی هواپیماهای درون بازی مشخص شده است.
  • باز کردن صندوقچه در Shifty Shafts یا Lonely Lodge (هفت عدد): در هر کدام از این مناطق 12 صندوقچه قرار دارد.
  • صدمه زدن به دشمنان در حالی که از یک وسیله نقلیه استفاده می کنید (100 واحد): بهترین راه برای کامل کردن این چالش استفاده از هواپیما است. می توانید با یک نفر دیگر یا با یک گروه سوار هواپیما شوید و به نوبت یک نفر مسئول هدایت هواپیما و دیگری مسئول تیراندازی باشد.
  • کشتن دشمنان با استفاده از سلاح های انفجاری (3 نفر)

چالش ستاره مخفی

بعد از کامل کردن چالش ها و باز شدن لودینگ اسکرین جدید مختصات یک مکان را در قسمت پایینی تصویر پیدا می کنید. ستاره مخفی در نقشه زیر قرار گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی