ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرانجام نسخه موبایل فورتنایت از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد

برخلاف نسخه کنسولی و ویندوز فورتنایت که بخش عظیمی از موفقیت این غول بتل رویال را پایه گذاری کردند، نسخه موبایل چندان در کسب رضایت کاربران موفق عمل نکرد و از زمان عرضه با مشکلات ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

برخلاف نسخه کنسولی و ویندوز فورتنایت که بخش عظیمی از موفقیت این غول بتل رویال را پایه گذاری کردند، نسخه موبایل چندان در کسب رضایت کاربران موفق عمل نکرد و از زمان عرضه با مشکلات مختلفی روبه‌رو بود.

داستان پابجی و فورتنایت روی نسخه‌های کنسولی و موبایل کاملا در جهت مخالف پیش رفت. پابجی توانست ایرادات گسترده خود را روی موبایل حذف کند و با ارائه یک تجربه روان و رضایت بخش حجم بسیار زیادی از کاربران را برروی اندروید و ios به خود اختصاص دهد.

با وجود اینکه انتظارات از فورتنایت به مراتب بالاتر بود، اما این بازی در ابتدای عرضه مشکلات فنی زیادی را تجربه کرد که به مرور برطرف شدند و اپیک گیمز توانست به یک درآمدزایی چشمگیر از نسخه موبایل بازی دست پیدا کند.

یکی از خواسته‌های کاربران از اپیک همواره اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر به نسخه موبایل فورتنایت بوده است. پروسه ساخت و ساز، تعویض اسلحه، هدف گیری و حرکت کردن در نسخه موبایل فورتنایت بسیار پیچیده است و مدت زمان نسبتا زیادی طول می‌کشد تا کاربران به ساز و کار آن آشنا شوند.

فورتنایت

در جدیدترین اطلاع رسانی اپیک بیان شد که نسخه 7.30 فورتنایت به صورت رسمی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد و از این به بعد کاربران می‌توانند کنترلرهای بلوتوثی بازی را به موبایل متصل کرده و فورتنایت را روی تلفن‌های هوشمند خود همچون نسخه کنسولی تجربه کنند.

در بیانیه منتشر شده توسط اپیک اسم تلفن‌های هوشمندی که از این قابلیت جدید پشتیبانی می‌کنند به چشم نمی‌خورد و تنها عبارت «دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کنند» ذکر شده است. امیدواریم این عبارت به معنی اکثر تلفن‌های هوشمند اندرویدی و ios باشد تا کاربران برای استفاده از آن با محدودیت روبه‌رو نشوند.

همچنین علاوه بر پشتیبانی از کنترلر، به روز رسانی جدید فورتنایت نوعی نارنجک با طراحی آدم برفی و یک حالت بازی جدید با نام Solid Gold را نیز به بازی اضافه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی