ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

ساعاتی پیش مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد برای ماه فوریه را منتشر کرد. کاربران این سرویس روی ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان از فردا یعنی ۱۱ بهمن تا ۹ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

ساعاتی پیش مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد برای ماه فوریه را منتشر کرد.

کاربران این سرویس روی ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان از فردا یعنی ۱۱ بهمن تا ۹ اسفند به این عناوین که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد دسترسی پیدا خواهند کرد. شاید شناخته شده‌ترین بازی این لیست آخرین نسخه نسل هفتمی سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Rogue باشد که کاربران کنسول نسل هفتمی مایکروسافت به مدت ۱۵ روز از ۱۱ بهمن تا ۲۶ ام همین ماه می‌توانند آن را رایگان تجربه کنند.

دیگر بازی رایگان ایکس باکس 360 که طی ۲۷ اسفند تا روز ۹ ام همین ماه رایگان خواهد بود بازی Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy است که به نسبت دیگر عناوین این فرنچایز، کم‌تر شناخته شده.

در ایکس باکس وان، بازی Bloodstained: Curse of the Moon که یکی از پروژه‌های موفق گیمینگ سایت کیک‌استارتر در سلل هاى اخیر محسوب می‌شود، اولین بازی رایگان این کنسول خواهد بود. این عنوان در زمان عرضه خود با واکنش‌های مثبتی از سمت منتقدان روبرو شد و بسیاری آن را یکی از بهترین تجربه‌های دو بعدی نسل هشتم می‌دانستند.

دومین بازی رایگان ایکس باکس وان که جدیدترین و گران‌ترین عنوان این لیست هم محسوب می‌شود بازی Super Bomberman R است که با وجود آن که با عرضه در سال 2017 نتوانست خاطرات خوب این فرنچایز دوست داشتنی را زنده کند، اما هنوز هم تجربه رایگان آن قطعا خالی از لطف نیست.

در ضمن نباید از این نکته غافل شد که هر دو بازی رایگان ایکس باکس 360 با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility روی ایکس باکس وان نیز قابل بازی خواهند بود.

در انتها نگاهی خواهیم داشت به لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه فوریه:

ایکس باکس لایو گلد

ایکس باکس 360

  • Assassin’s Creed Rogue - از ۱۱ تا ۲۶ بهمن
  • Star Wars Jedi Knight: Jedi - از ۲۷ بهمن تا ۹ اسفند

ایکس باکس وان

  • Bloodstained: Curse of the Moon - از ۱۱ تا ۲۶ بهمن
  • Super Bomberman R - از ۲۷ بهمن تا 9 اسفند
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی