ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پاریس به اووراچ خواهد آمد [تماشا کنید]

ساعاتی پیش بلیزارد رسما از نقشه جدید اوورواچ رونمایی کرد. این نقشه پاریس نام دارد و هم‌اکنون روی سرورهای تست عمومی بازی برای پلتفرم پی سی در دسترس است. پاریس یک نقشه هجومی خواهد بود. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۵

ساعاتی پیش بلیزارد رسما از نقشه جدید اوورواچ رونمایی کرد. این نقشه پاریس نام دارد و هم‌اکنون روی سرورهای تست عمومی بازی برای پلتفرم پی سی در دسترس است.

پاریس یک نقشه هجومی خواهد بود. به این معنا که تیم‌ها چه با دفاع کردن و چه با تسخیر مکان‌های مشخص امتیاز دریافت خواهند کرد. این نقشه در دو حالت رقابتی و بازی سریع قابل تجربه خواهد بود.

یوبیسافت در توضیحات نقشه جدید اوورواچ اعلام کرده که پاریس شامل راهروها و کوچه‌های باریک می‌شود و تعداد زیادی از مناطق شناخته شده این شهر مانند رودخانه سین و کارباره لونا در این نقشه حضور خواهند داشت.

پاریس اولین نقشه جدید اووراچ بعد از شهر بوسان محسوب می‌شود و اولین نقشه تهاجمی جدید بعد از Horizon Lunar Colony که در سال 2017 در دسترس کاربران این بازی قرار گرفت است.

بلیزارد هنوز مشخص نکرده که نقشه پاریس در چه تاریخی به طور کامل در دسترس کاربران پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت اما با توجه به نزدیک بودن روز ولنتاین و فضای رومانتیک شهر پاریس، بعید نیست که در چنین تاریخی شاهد رونمایی کامل از آن باشیم.

لازم به ذکر است که نسخه پی سی این بازی به طور دائمی کاهش قیمت پیدا کرده و نسخه استاندارد آن با ۲۰ دلار آمریکا قابل تهیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی