ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه مشخص شد

فاصله زیادی تا پایان ماه ژانویه نداریم و به همین مناسبت سونی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس طی ماه آینده میلادی را اعلام کرده است. طی این ماه، کاربران پلی استیشن 4 سرویس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۶

فاصله زیادی تا پایان ماه ژانویه نداریم و به همین مناسبت سونی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس طی ماه آینده میلادی را اعلام کرده است.

طی این ماه، کاربران پلی استیشن 4 سرویس پلی استیشن پلاس به فصل اول هیتمن و عنوان For Honor دسترسی خواهند داشت. بازی For Honor دو سال پیش برای پلتفرم‌های اصلی منتشر شد و از آن زمان تا امروز با دریافت به‌روزرسانی‌های متعدد، همچنان پرطرفدار باقی مانده و به نظر می‌رسد یوبیسافت هنوز هم برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از این بازی دارد.

از سوی دیگر،‌ در فاصله کمی از عرضه فصل دوم هیتمن، کاربران پلی استیشن 4 که مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستند می‌توانند فصل اول هیتمن را به صورت رایگان طی ماه فوریه تجربه کنند. همچنین و همان‌طور که پیش از این گفتیم، سونی از ماه مارس دیگر بازی رایگانی را برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در نظر نخواهد گرفت و بنابراین عناوین این ماه، آخرین بازی‌های رایگان این دو کنسول خواهند بود.

بازی تحسین شده Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots که در زمان عرضه خود موفق به دریافت جایزه بهترین بازی سال از دید مراسم‌ها و سایت‌های مختلفی شده بود، در کنار عنوان Divekick آخرین بازی‌های رایگان کنسول نسل هفتمی سونی خواهند بود. از سوی دیگر کاربران پلی استیشن ویتا هم طی ماه فوریه به عناوین Gunhouse و Rogue Aces به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

در انتها نگاهی به بازی‌های رایگان مشترکین پلی استیشن پلاس طی ماه فوریه خواهیم داشت:

پلی استیشن پلاس

پلی استیشن 4

  • For Honor
  • Hitman

پلی استیشن 3

  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
  • Divekick

پلی استیشن ویتا

  • Gunhouse
  • Rogue Aces

روز گذشته هم بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد طی ماه فوریه مشخص شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی