ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سایپا قیمت سیتروئن C3 را کاهش داد

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش سیتروئن C3 و ثبت نام دیگر محصولات سایپا سایپا سیتروئن با صدور اطلاعیه ای از جدیدترین قیمت سیتروئن C3 خبر داد. قیمت سیتروئن C3 که چندی پیش از سوی سایپا ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۲

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش سیتروئن C3 و ثبت نام دیگر محصولات سایپا

سایپا سیتروئن با صدور اطلاعیه ای از جدیدترین قیمت سیتروئن C3 خبر داد.
قیمت سیتروئن C3 که چندی پیش از سوی سایپا سیتروئن ٢٣٨ میلیون و ۴۵٠ هزار تومان اعلام شده بود، با صدور اطلاعیه ای در کانال تلگرامی این شرکت با کاهش مواجه شد.
شرکت سایپا-سیتروئن در اطلاعیه ای اعلام کرد:
بدینوسیله باستحضار می رساند که بر اساس نامه دریافت شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت محاسباتی خودروی سیتروئن C3، به مبلغ ۱،۸۲۰،۶۶۰،۴۲۰ ریال (بدون مالیات، بیمه و عوارض) و مابه التفاوت قابل پرداخت توسط مشتری به مبلغ ۹۱۰،۳۳۰،۴۲۰ ریال با احتساب بروزرسانی پیش پرداخت مشتری است که مبالغ مالیات، بیمه و عوارض نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

قیمت سیتروئن C3

سیتروئن C3 دارای طولی معادل ٣٩٩٠ میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با ١۴۵٧ میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ١۶٠٠ سی‌سی که توانایی تولید ١۶۵ اسب بخار را دارد نیز مجهز است.

این قدرت قابل توجه توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک در اختیار چرخ های جلو قرار می گیرد و با توجه به ابعاد جمع و جور خودرو می تواند شتابی قابل توجه را برای آن تامین نماید.

از گزینه ‌های رفاهی داخل کابین C3 می ‌توان به دوربین دید عقب، صندلی های پارچه ای، کروز کنترل و همچنین سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. در میانه داشبورد نیز یک سیستم سرگرمی / اطلاعات مجهز به نمایشگر ٧ اینچی تعبیه شده است که ارائه کننده قابلیت‌ هایی همچون مسیریابی ماهواره ‌ای مبتنی بر GPS، رادیو و پخش صوتی، اتصال به تلفن هوشمند، بلوتوث و غیره می باشد.

ظرفیت ٣٠٠ لیتری صندوق عقب و مجموعی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مدرن نظیر ۴ کیسه هوا، سیستم ESP و...از جمله ویژگی های سیتروئن C3 مونتاژی سایپا کاشان خواهد بود.
گفتنی است که نصب پیشرانه ١/۶ لیتری توربو برای نخستین بار در جهان بر روی این بدنه در بازار ایران انجام شده است و به طور کلی تنها خط تولید سیتروئن C3 به غیر از ایران نیز در کشور اسلواکی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    طوری میگین 135 میلیون که انگار همه میتونن بخرن و میگیم به به چه چه.بس که همه ماشینها رفتن بالای 400 باید اشغال های مثل این و امثال چینی اینقدم قیمت بخوری.جهت اطلاع بگم قیمت پایه بی ام و سری 8 از 118 هزار دلار =118 میلیون می باشد
    با احترام به دلار که 1000 تومن حسابش کردم وگرنه دلار تو این مملکت با این وضع باید 500 تومن باشه

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      دوست عزیز، قیمت دلار با احترام من و شما کم و زیاد نمیشه، در واقع اصلا قیمت دلار بالا و پایین نمیره و این ارزش پول ماست که داره بالا و پایین میشه...این که همه هم بیان بگن دلار اینقدر می ارزه یا نمی ارزه، هیچ تاثیری تو قیمتش نداره...بهترین کار قبول کردن شرایط و البته تلاش برای بهتر کردن شرایط هست...

      • pouria zizo
        pouria zizo | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

        منظور ایشون قیمت واقعیه دلاره که باید این قدر باشه( ارزش واقعی ریال ) . با توجه به این همه منابع طبیعی و ... که داریم. منابع طبیعی رو فقط نفت میدونیم اما این قدر معادن و منابع طبیعی هست که معلوم نیست پولش کجا میره ( البته همه میدونیم ) {توی ضرف عسلیم ولی فقط تلخی احساس میکنیم }
        وگرنه اگه با تمام دنیا سر جنگ نداشتیم الان قیمت دلار هزار تومان که هیچ باید 100 تومن میبود.

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    فک نکنم ۱۳۵ بدنش... با این قیمتایی ک جدیدا اعلام کردن و توی بازار میبینم ، بعید میدونم اینو زیر ۱۷۰ به مردم بدن

  • afshingm
    afshingm | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    شاید الان خرید این ماشین خوب باشه، ولی ماشین های توربو توی ایران هنوز جا نیوفتاده. شرکت سایپا سیتروئن هیچ برنامه مشخصی واسه خدمات پس از فروش این ماشین ارائه نکرده فعلا فقط میخواد بفروشه و مطمعنا به خدمات پس از فروش این ماشین ها توجهی نشده و در نتیجه خریداران این خودروها در چند سال آتی به مشکلات عدم تعمیرکار ماهر ماشین های توربو مواجه خواهند شد ! و فقط عده معدودی از افراد توانایی تعمیر چنین خودروهایی رو خواهند داشت که قطعا اون ها هم تا جا افتادن تعمیرات این خودروها مبلغ های هنگفتی بابت تعمیرات دریافت خواهند کرد. و البته افت قیمت قابل توجه این خودروها و هزینه تعمیرات سرسام آور موجب میشه که خریداران این خودروها یک بار برای همیشه این نوع ماشین ها رو بخرند و پای لرزش هم بشینند !
    به نظر من با 135 میلیون تومن فعلی یک خودروی صفر یا کارکرده و کمی قدیمی با موتور 4 یا 6 سیلندر تنفس طبیعی غیر توربو انتخاب معقولانه تری است

  • مجوری
    مجوری | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    نمیخریییییییم

مطالب پیشنهادی