ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شب تحول دیجیتال ایران
تکنولوژی

سومین رویداد شب تحول دیجیتال ایران برگزار می‌شود

رویداد «شب تحول دیجیتال ایران» ۳۰ بهمن ماه توسط دانشگاه تهران در سالن همایش‌­های بین‌­المللی صدا­ و ­سیما برگزار و به شرکت‌های برگزیده کشور در همین حوزه «جایزه ملی تحول دیجیتال» اعطا خواهد شد. دکتر ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱

رویداد «شب تحول دیجیتال ایران» ۳۰ بهمن ماه توسط دانشگاه تهران در سالن همایش‌­های بین‌­المللی صدا­ و ­سیما برگزار و به شرکت‌های برگزیده کشور در همین حوزه «جایزه ملی تحول دیجیتال» اعطا خواهد شد.

دکتر «مهدی شامی زنجانی» دبیر علمی این رویداد با تاکید بر اینکه برنامه شب تحول دیجیتال ایران، بزرگترین گردهم‌­آیی نخبگان تحول دیجیتال کشور است، گفت در این رویداد مدیران اجرایی کشور، پژوهشگران دانشگاهی و فعالان حرفه‌­ای این حوزه گردهم می‌­آیند تا درباره ابعاد مختلف «تحول دیجیتال» به بحث و گفتگو بنشینند. به گفته شامی زنجانی مدیران ارشد کشور که به دنبال تحقق ایران دیجیتال هستند در این رویداد حضور دارند و پنلی را با عنوان «ایران دیجیتال: از رویا تا واقعیت» و حضور متخصصین حوزه تحول دیجیتال  برگزار خواهند کرد.

همچنین در این رویداد جایزه ملی تحول دیجیتال به شرکت‌های برگزیده کشور در این حوزه اعطا خواهد شد. به گفته دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال در دو دوره گذشته بیش از ۳۵ سازمان کشور حضور داشتند که پیش از ارزیابی برای تمامی آنها کارگاه آموزشی تحول دیجیتال برگزار شد:

«به هریک از سازمان‎ها پس از ارزیابی، گزارش بازخورد اختصاصی به صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده در این گزارش، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طراحی و طی کنند.»

شب تحول دیجیتال ایران

وی در ادامه از استقبال مناسب شرکت‌­ها از دوره سوم جایزه ملی تحول دیجیتال خبر داد و اذعان داشت که سازمان­‌ها و شرکت­‌هایی از جمله بانک ملت، بیمه رازی، تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، فناپ، داده‌ورزی سداد، به‌­پردازجهان، توسعه فناوری اطلاعات دریایی و صندوق بیمه کشاورزی در این برنامه حضور خواهند داشت.

گفتنی است جایزه ملی تحول دیجیتال در سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال برگزار می­‌شود. در محور زبدگی دیجیتال، بلوغ دیجیتال سازمان شرکت‌کننده، ارزیابی خواهد شد. در حوزه نوآوری دیجیتال، ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان، از منظر نوآوری ارزیابی خواهد شد. در محور رهبری دیجیتال نیز فرد دارای بیشترین تاثیر در دیجیتالی شدن سازمان، ارزیابی خواهد شد.

اگر علاقمند به حضور در این همایش هستید، می‌توانید برای ثبت­‌نام و حضور در این رویداد و یا کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جایزه ملی تحول دیجیتال به وب­ سایت شب تحول دیجیتال مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی