ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندر‌ مطبوعاتی گلکسی اس 10 سامسونگ خبر از رنگ ها و جزئیات دوربین می دهد

زمان زیادی تا اول اسفند باقی نمانده و بازار شایعات پیش از رونمایی رسمی از پرچمداران غول کره‌ای بسیار داغ است. حالا منابع معتبری مثل 91Mobiles و OnLeaks رندر‌هایی جدید از سامسونگ گلکسی اس 10 ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۸

زمان زیادی تا اول اسفند باقی نمانده و بازار شایعات پیش از رونمایی رسمی از پرچمداران غول کره‌ای بسیار داغ است. حالا منابع معتبری مثل 91Mobiles و OnLeaks رندر‌هایی جدید از سامسونگ گلکسی اس 10 و نسخه‌ی پلاس منتشر کرده‌اند که به احتمال بسیار زیاد چهره‌ی واقعی گوشی‌های کره‌ای را مشخص می‌کند.

علاوه بر این تنها بعد از گذشت چند ساعت از انتشار تصاویر اولیه، وبسایت آلمانی WinFuture موفق شد تصاویر بیشتری از پرچمداران کره‌ای به دست آورد و آن‌ها را منتشر کند. تصاویر منتشر شده خبر از آن می‌دهند که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های خود را در اروپا در رنگ‌های مختلفی عرضه کند.

در تصاویر اولیه‌ی منتشر شده می‌توان اطلاعات قابل توجهی از گوشی‌ها به دست آورد. وجود دوربین دو گانه‌ی سلفی در گلکسی اس 10 پلاس به صورت حفره‌ای در نمایشگر infinity-O ایجاد شده است. هنوز مشخص نیست که لنز دوم برای ایجاد دیدی عریض تر به این ترکیب اضافه شده یا ویژگی‌های دیگری را ارائه می‌کند. همچنین حاشیه‌های موجود در این گوشی نسبت به گلکسی اس 9 پلاس کاهش یافته و احتمالا باید منتظر نمایشگری با رزولوشن +QHD باشیم.

عکس‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد مربوط به تصاویر اولیه‌ی منتشر شده از گلکسی اس 10 پلاس هستند.

در تصاویر منتشر شده از منبع آلمانی می‌توان اطلاعات بیشتری از پنل جلویی گلکسی اس 10 نیز به دست آورد. هر دو گوشی دارای دکمه‌های بیکسبی، تنظیم صدا و پاور خواهند بود و همچنین وجود پورت صوتی ۳.۵ میلی متری قابل مشاهده است. دوربین سلفی موجود در گلکسی اس 10 طبق انتظارات دو گانه نخواهد بود و گوشه‌ی بالای سمت راست نمایشگر قرار گرفته است.

در ادامه تصاویری از پشت گوشی‌ها مشاهده خواهید کرد که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را در رنگ‌های احتمالی به تصویر می‌کشند.

پنل پشتی دارای یک دوربین سه گانه در کنار فلش LED و همچنین یک سنسور تشخیص دهنده‌ی ضربان قلب است که سامسونگ در همه‌ی پرچمدارانش از زمان عرضه‌ی گلکسی اس 5 از آن استفاده می‌کند. زیر دوربین محلی است که باید سنسور اثر انگشت قرار می‌گرفت و در تصاویر خبری از آن نیست چرا که تقریبا مطمئنیم سامسونگ قصد دارد از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس استفاده کند.

نکته‌ی قابل توجه اینجاست که سامسونگ برای هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در پنل پشتی از دوربین سه گانه بهره خواهد برد. بنابراین کاربران می‌توانند در هر دو گوشی منتظر یک دوربین با دیافراگم متغیر ۱۲ مگاپیکسلی باشند که کیفیت عکسبرداری در نور پایین را افزایش خواهد داد.

سنسور دوم احتمالا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار یک لنز تله فوتو قرار می‌گیرد. مثل پرچمداران قبلی سامسونگ باید منتظر زوم اپتیکال 2x باشیم؛ هرچند هنوز می‌توان خوش بین بود که سامسونگ از زوم اپتیکال 3x استفاده کند.

تصاویری که منبع آلمانی منتشر کرده نشان می‌دهند سفید، سبز، آبی و یک رنگ دیگر رنگ‌های احتمالی سامسونگ گلکسی اس 10‌ و اس 10‌ پلاس خواهند بود. البته رنگ مشکی که عموما در همه‌ی مدل‌های سامسونگ حضور داشت نیز در بین تصاویر قابل مشاهده است. نکته‌ی جالب این بود که خبری از رنگ‌های خاکستری و بنفش که پیش از این شایعات وجودشان به گوش می‌رسید نیست. لازم به ذکر است که طبق گزارشات منتشر شده رنگ آبی در اولین روز‌های عرضه برای فروش در دسترس نخواهد بود و با تاخیر و تنها در مناطقی خاص عرضه می‌شود.

تصاویر زیر از طرف منبع آلمانی منتشر شده و پنل جلویی سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را نمایش می‌دهند.

پرچمداران جدید سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در سان فرانسیسکو به صورت رسمی معرفی شوند. طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در این مراسم از یک ساعت هوشمند و ایرباد جدید نیز رونمایی کنند.

طبق شایعات قرار است پرچمداران جدید سامسونگ از تاریخ ۱۷ اسفند وارد بازار شوند. نسخه‌ای که در اروپا به فروش می‌رسد دارای پردازنده‌ی اگزینوس 8820 خواهد بود و نسخه‌ی آمریکایی از کوالکام 855‌ بهره‌مند شده است. قیمت احتمالی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب احتمالا از ۸۰۰ دلار و ۹۰۰ دلار به بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی