ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدل ارزان‌تر نینتندو سوییچ احتمالا به‌زودی عرضه می شود

طبق اطلاعاتی که توسط سایت Nikkei منتشر شده، در آینده‌ای نزدیک باید شاهد عرضه مدل ارزان‌تر نینتندو سوییچ باشیم. بر اساس یکی از خبرهای جدید این سایت، در این مدل جدید بعضی از قابلیت‌های سوییچ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

طبق اطلاعاتی که توسط سایت Nikkei منتشر شده، در آینده‌ای نزدیک باید شاهد عرضه مدل ارزان‌تر نینتندو سوییچ باشیم.

بر اساس یکی از خبرهای جدید این سایت، در این مدل جدید بعضی از قابلیت‌های سوییچ برای صرفه جویی در هزینه حذف شده‌اند؛ قابلیتی‌هایی که البته جزییات آن‌ها به طور دقیق مشخص نیست. بر اساس این گزارش، نینتندو گفتگو با بعضی از تولیدگنندگان را آغاز کرده و بنابراین امکان عرضه این کنسول در اوایل ۲۰۱۹ وجود دارد.

این گزارش به در حال توسعه بودن سرویس دیگری از جانب نینتندو هم اشاره می‌کند که ظاهرا قابلیت اجرای عناوین کلاسیک این کمپانی را مانند قابلیتی که در Wii U شاهد آن بودیم ممکن خواهد کرد.

نینتندو سوییچ

در حال حاضر این شایعه وجود دارد که یکی از حذفیات نینتندو سوییچ جدید به عدم حضور داک کنسول برمی‌گردد و ظاهرا این محصول بیشتر در نقش یک کنسول دستی مناسب برای حمل آسان ظاهر خواهد شد.

همچنین احتمال حذف درگاه کاتریج نیز وجود دارد و در این صورت کاربران این کنسول تنها از طریق فروشگاه نینتندو به بازی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. در حال حاضر نینتندو واکنش خاصی به شایعات اخیر نشان نداده اما با توجه به سابقه این کمپانی در عرضه مدل‌های ارزان‌تر کنسول‌ها، رخ دادن چنین اتفاقی چندان دور از انتظار نیست.

جدا از این موارد نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد خیره کننده خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد. اخیرا مشخص شد که فروش این کنسول هیبریدی در سرتاسر جهان از ۳۲ میلیون دستگاه فراتر رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی