ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فرار از زندان

هفت سنگ این هفته را با دو خبر بد آغاز می‌کنیم. اول از همه اینکه ظاهرا یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۹ را باید از لیست خط بزنیم؛ با توجه به گفته یکی از کاربران Pocketgamer.biz، به‌نظر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

هفت سنگ این هفته را با دو خبر بد آغاز می‌کنیم. اول از همه اینکه ظاهرا یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایل ۲۰۱۹ را باید از لیست خط بزنیم؛ با توجه به گفته یکی از کاربران Pocketgamer.biz، به‌نظر می‌رسد که ساخت بازی World of Demons متوقف شده و بنابراین فعلا برنامه‌ای برای انتشار آن وجود ندارد.

World of Demons اولین پروژه پلاتینوم گیمز، سازنده بایونتا، روی گوشی به‌حساب می‌آمد و به‌خاطر کارنامه درخشان این استودیو خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند دست‌پخت جدید آن‌ها چه طعمی خواهد داشت. اما دومین خبر بد هفته به ماریو کارت تور اختصاص دارد، در حالی که بازی قرار بود در ماه‌های اولیه ۲۰۱۹ انتشار یابد، عرضه‌اش تا تابستان تاخیر خورد.

به همراه تاخیر ماریو کارت تور، نینتندو از دومین بازی موبایل امسال برای گوشی نیز پرده برداری کرد؛ Dr. Mario World که اوایل تابستان منتشر می‌شود. هنوز جزییاتی از گیم‌پلی به دست نرسیده اما اگر سازنده همان روند قبلی را پیش بگیرد، باز با ترکیبی از تتریس و «جورکردنی» (Match 3) طرف خواهیم بود.

جدا از تایید Dr. Mario World یک شایعه دیگری نیز این روزها دست به دست می‌شود که اگر به واقعیت بپیوندد می‌تواند قدم رو به جلویی برای بازی‌های پولی یا اصطلاحا پرمیوم باشد. گزارشات نشان می‌دهند که اپل مشغول فعالیت روی یک سرویس گیمینگ است. به این صورت که کاربران با پرداخت ماهیانه مبلغی می‌توانند به بازی‌های پولی این سرویس دسترسی پیدا کنند.

مشخصا هدف اپل تبدیل شدن به نت‌فلیکس بازی‌های ویدیویی است و با توجه به چالش‌هایی که معمولا عناوین پولی در جذب مخاطب دارند، این سیاست می‌تواند کاربران بیشتری را به سمت این بازی‌ها بکشاند. در پایان اخبار این هفته، بد نیست اضافه کنیم تحلیل‌های سنسور تاور نشان می‌دهند که درآمد الکترونیک آرتز، ناشر فیفا، از بازی‌های موبایلش در سال ۲۰۱۸ نزدیک به یک میلیارد دلار بوده است.

Tacticool

  • بازی آنلاین است

کانتر استرایک را با دوربینی از بالا تصور کنید، Tacticoo نشان داده که این ایده چه‌قدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. در این عنوان بازیکن‌ها به صورت تیمی با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در نهایت گروهی که سربازان بیشتری از رقیبش را بکشد، برنده مسابقه خواهد شد. در این بین هم می‌توان از بین کلاس‌های مختلف یکی را انتخاب کرد، با اسلحه‌های گوناگون جنگید و حتی ماشین‌سواری کرد؛ Tacticoo تقریبا هر چیزی که از یک شوتر بخواهید را دارد و برای کسانی که به دنبال یک گزینه آنلاین متفاوت هستند، گزینه خوبی است.

Tacticool - 5v5 shooter

Tacticool - 5v5 shooter

سازنده: Panzerdog قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 365.2 / 185.82 مگابایت زبان:

Dragons: Titan Uprising

  • بازی آنلاین است

برای بازیکن‌هایی که با انیمیشن How to Train Your Dragon خاطره دارند، Titan Uprising می‌تواند حکم یک تجدید دیدار و ماجراجویی طولانی‌تر در دنیای مربی اژدها را داشته باشد. بازی حرف جدیدی برای گفتن ندارد و باز با همان کندی کراش اکشن‌تر شده طرف هستیم؛ هر مرحله کافیست اشکال پایین صفحه را کنار یکدیگر بچینید تا اژدهایان‌تان به دشمن حمله کنند. با این حال محیط‌ها و شخصیت‌های الهام گرفته از مربی اژدها خودش دلیل خوبی است تا بعضی طرفداران انیمیشن از بازی لذت ببرند.

Dragons: Titan Uprising

Dragons: Titan Uprising

سازنده: Ludia قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 776.7 / 359 مگابایت زبان:

The Escapists 2: Pocket Breakout

  • بازی آفلاین است

قسمت دوم مجموعه تحسین شده The Escapists سعی کرده فرار از زندان را اعتیادآورتر از همیشه به تصویر بکشد. در بازی باید با جمع‌آوری ابزارهای مختلف، دزیدن آن‌ها و ساخت آیتم‌هایی که نیاز دارید سعی کنید از زندان فرار کنید. در این بین نیز می‌توانید با انجام فعالیت‌های گوناگون، قابلیت‌های شخصیت اصلی را ارتقا داده و فرار را برای او آسان‌تر سازید. اگر به یک شبیه ساز فرار از زندان علاقه دارید، عنوانی بهتر از The Escapists روی موبایل وجود ندارد.

The Escapists 2: Pocket Breakout

The Escapists 2: Pocket Breakout

سازنده: Team 17 Digital قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 902.4 / 604.37 مگابایت زبان:

Car Legends Tycoon

  • بازی آنلاین است

گیم‌لافت این روزها محافظه‌کارانه‌تر از همیشه عمل می‌کند و بعد از انتشار آسفالت ۹، آن‌ها تنها نسخه تست چند بازی را منتشر کرده‌اند. Car Legends Tycoon یکی از همین بازی‌ها است، آخرین ساخته فرانسوی‌ها که مدیریت یک شهر ماشینی را به بازیکن می‌دهد. بنابراین او باید با ارتقا ساختمان‌های مختلف سطح زندگی ماشین‌ها را بهبود ببخشد و برای پیروزی در مسابقات، ماشین‌های قوی‌تر را آزاد کند؛ انیمیشن ماشین‌ها (Cars) را به یاد دارید؟ به‌نظر Car Legends Tycoon بازی موبایلش اما با نامی متفاوت باشد.

Car Legends Tycoon

Car Legends Tycoon

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 404 مگابایت زبان:

School Alone

  • بازی آفلاین است

«تنها در مدرسه» (School Alone) اگرچه به‌خاطر نمایش تبلیغات گاه و بی‌گاهش نمی‌تواند آن تجربه ترسناکی که می‌خواهد را به تصویر بکشد ولی اگر از این مشکل فاکتور بگیریم، بازی با جزییات به‌کار رفته در بخش صداگذاری و رنگ‌بندی تاریکش توانایی این را دارد تا طرفداران ماجراجویی‌های ترسناک را برای مدتی سرگرم کند. School Alone داستان کودکی را روایت می‌کند که در مدرسه گیر افتاده و باید با حل پازل‌هایی از آنجا بگریزد.

School Alone

School Alone

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 227.1 / 67.88 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

    پیش بینی میکردم که EA رو موبایل خیلی دارمد داشته باشه ولی نه دیگه در این حد

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

    اوضاع بازی اندروید خرابه

مطالب پیشنهادی