ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

زمان رونمایی از گوشی تاشو هواوی مشخص شد

بیش از یک سال است که سامسونگ صحبت‌ها راجع به تلفن‌های تاشوی خود را آغاز کرده و قرار است اول اسفند ماه درست یک هفته پیش از MWC 2019 رونمایی شود. اما سامسونگ تنها سازنده‌ای ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

بیش از یک سال است که سامسونگ صحبت‌ها راجع به تلفن‌های تاشوی خود را آغاز کرده و قرار است اول اسفند ماه درست یک هفته پیش از MWC 2019 رونمایی شود. اما سامسونگ تنها سازنده‌ای نیست که به دنبال ایجاد گوشی‌های تاشو است و پس از شیائومی حالا دیگر غول چینی هم پا به این عرصه نهاده و خبر‌هایی راجع به گوشی‌های تاشوی هواوی هم به گوشمان رسیده است.

هفته‌ی گذشته مدیرعامل شرکت هواوی «ریچارد یو» تایید کرد که این شرکت قرار است در مراسم MWC (پنجم تا هشتم اسفند ماه) تلفن تاشو خود را نمایش دهند؛ تنها چند روز بعد از رونمایی سامسونگ از گلکسی فولد.

حالا اکانت رسمی توییتر هواوی هم زمان رونمایی از تلفن تاشوی خود در MWC را تایید کرده و تصویر زیر را توییت کرده است:

گوشی تاشو هواوی

وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود با دو گزینه رو به رو خواهیم بود، اولی این است که بتوانیم مثل یک دفترچه گوشی را به داخل نمایشگر تا کنیم یا اینکه به صورت بیرونی تا خوردگی را ایجاد نماییم. استقبال از ایده‌ی دوم بیشتر بوده چرا که وقتی گوشی را تا می‌کنیم با دو نمایشگر مجزا در ابعادی کوچکتر رو به هستیم.

سامسونگ قصدش ایجاد ایده‌ی دوم بود اما طبق شایعات موفق نشد تکنولوژی مورد نیاز را به امسال برساند. به همین دلیل از ایده‌ی اول استفاده کرد و با ایجاد یک نمایشگر در بیرون، فقدان نمایشگر در حال تا خورده را جبران کرد (البته طبق نمونه‌ی آزمایشی که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ به نمایش درآمد).

تصویر مربوط به گوشی تاشو سامسونگ است که در مراسم توسعه دهندگان به نمایش در آمد

اما از تصویر توییت شده توسط حساب کاربری هواوی به نظر می‌رسد که شرکت چینی موفق شده تا تکنولوژی مورد نیاز برای تا خوردگی بیرونی را ایجاد کند.

البته تاریخ اعلام شده توسط هواوی ممکن است تنها یک معرفی باشد و یک نمونه‌ی آزمایشی از نسخه‌ی نهایی را مشاهده کنیم و فاصله‌ی زیادی با زمان ورود گوشی تاشو هواوی به بازار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی