ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه جدید آتلوک
تکنولوژی

نسخه جدید آتلوک برای پلتفرم iOS منتشر شد

ماه گذشته بود که مایکروسافت از ارائه آپدیت بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن آتلوک خبر داد. اما در آن زمان مشخص نشد که دقیقا چه روزی کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی مهم را دریافت کنند. تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۰

ماه گذشته بود که مایکروسافت از ارائه آپدیت بزرگی برای نسخه iOS اپلیکیشن آتلوک خبر داد. اما در آن زمان مشخص نشد که دقیقا چه روزی کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی مهم را دریافت کنند. تا دسامبر سال گذشته، نسخه جدید آتلوک به شکل بتا در اختیار جمع محدودی از تستر‌ها قرار داشت، اما امروز بالاخره نوبت آن رسیده که همه بتوانند نسخه جدید آتلوک را تجربه کنند.

بیشترین تغییرات آتلوک جدید، در ظاهر و رابط کاربری اتفاق افتاده که به محض ورود به اپلیکیشن متوجه آن‌ها می‌شوید. مایکروسافت در طراحی آتلوک جدید، یک رابط کاربری کاملا سفید را ترجیح داده که خطی آبی رنگ در بالای تصویر به آن تمایز می‌بخشد. نوار آبی بالای صفحه جاییست که می‌توان میان ایمیل‌های «متمرکز» و «سایر» ایمیل‌ها در اینباکس جابجا شد.

بیشترین تغییرات آتلوک جدید در ظاهر و رابط کاربری اتفاق افتاده

اما انیمیشن‌ها و ژست‌های حرکتی هم در این به‌روزرسانی دستخوش تغییراتی شده‌‌اند و حالا موارد جدیدتری را شاهد هستید. ضمن این که آتلوک iOS، حالا شامل آواتار هم می‌شود تا بتوانید افراد را از دفترچه مخاطبین خود با سرعت بیشتری پیدا کنید. بخش تقویم هم از نو طراحی شده تا با سوایپ در آن، سریعا به نقطه‌ای برسید که شما و دوستان‌تان برای قرار ملاقات جای خالی دارید.

نسخه به‌روز شده آتلوک برای iOS هم اکنون در اپ استور منتشر شده است که می‌توانید همین حالا آن را دریافت کنید. در انتها بد نیست بدانید که حالت تاریک هم برای آتلوک iOS در دست توسعه قرار دارد. ولی متأسفانه در این به‌روزرسانی شاهد آن نیستید و احتمالا باید تا آپدیت‌های بعدی برای دریافت آن منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی