ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باگ فیس تایم
تکنولوژی

باگ فیس تایم اپل را مجبور به عذرخواهی کرد

هفته‌‌ی گذشته باگ خطرناکی در پلتفرم تماس ویدیویی اپل پیدا شد که به کاربر اجازه می‌داد تمامی صدای پیرامون مخاطبش را پیش از پاسخگویی تماس بشنود. پس از پیدا شدن این باگ فیس تایم بسیاری از کاربران به غیر فعال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

هفته‌‌ی گذشته باگ خطرناکی در پلتفرم تماس ویدیویی اپل پیدا شد که به کاربر اجازه می‌داد تمامی صدای پیرامون مخاطبش را پیش از پاسخگویی تماس بشنود. پس از پیدا شدن این باگ فیس تایم بسیاری از کاربران به غیر فعال کردن فیس تایم آیفون خود پرداختند. حال اپل بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر نموده و ضمن عذرخواهی برای بوجود آمدن باگ فیس تایم مدعی شده که این مشکل را در سرور‌های خود حل نموده است. علاوه بر این اپل اعلام نموده که در هفته‌ی آینده قابلیت چت گروهی فیس تایم را با آپدیتی جدید دوباره به آیفون ها باز می‌گرداند.

همانطور  که می‌دانید باگ فیس تایم به شما امکان می دهد که با مخاطب مد نظر خود تماس بگیرید و فارغ از آنکه فرد آیفونش را جواب دهد یا نه صدای محیط پیرامونی مخاطب را از طریق میکروفون آیفون وی شنود کنید.

پس از پیدا شدن باگ امنیتی فیس تایم کمپانی اپل قابلیت چت گروهی را از این اپ حذف کرد و عنوان نمود که تا هفته‌ی آینده این مشکل نرم افزاری را حل خواهد نمود.

باگ فیس تایم
دو هفته‌ی پیش گرنت تامپسون ۱۴ ساله‌ سعی کرد که از طریق اپ فیس تایم آیفونش با دوستان خود چت ویدیویی گروهی برقرار کند و به صحبت با آنها بپردازد. او اولین نفری بود که باگ فیس تایم را پیدا کرده بود.

در این بیانیه‌ی به گیمر فورتنایت که دو هفته پیش باگ فیس تایم را پیدا کرده بود نیز اشاره شد و از مادرش میشل تامسپون برای گزارش سریع این مشکل تشکر ویژه‌ای به عمل آمد.

معذرت خواهی به عمل آمده کاربران یاد نامه عذرخواهی تیم کوک مدیر عامل کمپانی کوپرتینویی در سال ۲۰۱۲، درباره‌ی مشکلات اپلیکیشن مپز می‌‌‌اندازد.  تنها تفاوت اینجاست که مشکلات امنیتی  موجود در چت گروهی فیس تایم سریعاً حل شد اما توسعه‌دهندگان اپل مجبور شدند برای مدتی کلا برنامه‌ی مپز را زیر و رو کنند تا بتوانند مشکلات موجود را حل نمایند.

 

تماشا کنید: توضیح چگونگی غیر فعال کردن باگ فیس تایم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

    بازم افرین بهش قبول کرد و عذر خواهی کرد
    تو ایران بود اون کسی که باگ رو گزارش کرده بود تو گونی میکردن و چماق ......

مطالب پیشنهادی