ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول بعدی سونی احتمالا قادر به اجرای عناوین پلی استیشن های قبلی خواهد بود

پتنت جدیدی از بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به ثبت رسیده که احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از قابلیت Backward Compatibility را مطرح می‌کند. بر اساس این پتنت، دستگاه مذکور می‌تواند برنامه‌‌های قدیمی را شناسایی کرده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۱

پتنت جدیدی از بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به ثبت رسیده که احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از قابلیت Backward Compatibility را مطرح می‌کند.

بر اساس این پتنت، دستگاه مذکور می‌تواند برنامه‌‌های قدیمی را شناسایی کرده و امکان اجرای آن‌ها روی سخت افزار فعلی را فراهم کند. موضوع از آن‌جایی جالب می‌شود که این طرح توسط مارک سرنی که بیشتر از همه چیز به عنوان طراح ارشد پلی استیشن 4 شناخته شده، به ثبت رسیده است. در حال حاضر این موضوع هنوز به طور رسمی از سمت سونی تایید نشده اما با توجه به بازخورد بسیار مثبت کاربران به حضور Backward Compatibility در ایکس باکس وان، حضور چنین قابلیتی در پلی استیشن بعدی چندان دور از انتظار نیست.

در حال حاضر تنها می‌دانیم پلی استیشن بعدی در دست توسعه قرار دارد و سونی در آینده‌ای نچندان دور از آن‌ به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. در همین راستا، طی هفته‌ای که گذشت مشخص شد که این کمپانی کار ساخت بازی‌های برای کنسول جدید خود را آغاز کرده. همچنین، جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی های تعاملی سونی پیش از این گفته بود که پلی استیشن 4 در حال نزدیک شدن به چرخه پایانی عمر خود است

از سوی دیگر، مدیر ایکس باکس هم خبر از در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی داده بود، احتمال می رود که این کنسول هم در سال 2020 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeidhanifi
    saeidhanifi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

    وجدانن این خبرارو پخش میکنین. نمیگین این ملت بدبخت که نمیتونه یه کنسول ۲۵۰ دلاری بخره، حالا چطور میخواد پلی ۵ بخره؟؟؟؟

  • Milady
    Milady | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

    فقط خدا کنه گرون تر نشه

    • mortezaniksard
      mortezaniksard | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

      اینجا ایرانه...

مطالب پیشنهادی