ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tacticool؛ کانتر از نمایی بالا

استفاده از دوربین بالا یا اصطلاحا Top Down حکم میان‌بری برای سازندگان شوترهای لمسی را دارد و Tacticool را می‌توانیم یک تیراندازی سرگرم‌کننده بنامیم، چون سازنده به خوبی از این میان‌بر کمک گرفته تا بزرگترین مشکل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

استفاده از دوربین بالا یا اصطلاحا Top Down حکم میان‌بری برای سازندگان شوترهای لمسی را دارد و Tacticool را می‌توانیم یک تیراندازی سرگرم‌کننده بنامیم، چون سازنده به خوبی از این میان‌بر کمک گرفته تا بزرگترین مشکل بازی‌های مشابه روی تلفن‌های هوشمند را برطرف کند.

در بازی‌های شوتر گوشی و به‌خاطر محدودیت صفحات لمسی اینکه همزمان حرکت کنید، نشانه بگیرید و ماشه را فشار بدهید کار ساده‌ای نیست. اما در عناوین Top Down و با حذف یک بُعد، واکنش‌ها راحت‌تر می‌شوند و بنابراین کاربر برای نشانه‌گیری آن‌قدرها نباید با صفحه لمسی کلنجار برود. چیزی که Tacticool هم دارد.

در Tacticool با آنالوگ سمت چپ می‌توانید شخصیت اصلی را حرکت داده و برای تیراندازی کافیست به کمک بخش راست صفحه لمسی، جهت نشانه را تغییر دهید. هر وقت که نشانه‌گیر روی دشمن افتاد، خود به خود شخصیت اصلی شروع به تیراندازی می‌کند. در این بین نیز می‌شود شیرجه زد، از بمب استفاده کرد یا حتی سوار ماشین‌ شد.

بازی شبیه کانتر
بازی حالت آفلاین نیز دارد، اگرچه بهترین تجربه از آن را در بخش آنلاین خواهید دید. 

بازی در حال حاضر تنها حالت Team Deathmatch دارد. در اینجا بازیکن‌ها به دو تیم پنج نفره تقسیم می‌شوند و برای پیروزی دو راه هست؛ یا از گروه رقیب ۱۰۰ نفر را بکشید و یا تا پیش از اتمام مسابقه، نفرات بیشتری را به قتل برسانید. در نگاه اول احتمالا ۱۰۰ نفر زیاد به‌نظر می‌رسد، به‌خصوص که در Team Deathmatchها معمولا نهایت باید ۴۰ یا ۵۰ نفر را بکشید.

با این وجود به‌خاطر ریتم سریع مبارزات و نحوه طراحی محیط‌ها، به‌قدری بازی پر زد و خورد شده که خیلی وقت‌ها پیش از اتمام زمان مشخص شده نبردها پایان می‌یابند. بعد از هر مسابقه نیز می‌توانید با سکه‌هایی که به دست آوردید اسلحه‌های جدید گرفته و با قدرت بیشتر در بقیه نبردها شرکت کنید؛ قبل از ورود به زمین، قابلیت این را دارید تا از بین سه اسلحه یکی را انتخاب کنید.

اگرچه این ایده فروشگاه به خودی خود بازی را وابسته‌تر به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کرده ولی از آن طرف باعث شده تا نبردها تنوع بیشتری به خودشان بگیرند. در نبود حالت‌های گیم‌پلی مختلف، همین تلاش برای پیروزی و آزاد کردن اسلحه‌های جدید خودش عاملی است تا مخطب به تجربه‌اش ادامه بدهد.

Tacticool شوتر متفاوتی روی گوشی است. ترکیب یک تیراندازی نظامی با دوربینی از بالا، یکی از مناسب‌ترین ترکیب‌هایی بود که می‌شد روی گوشی اجرا کرد و Tacticool هرچند به خوبی از تمام پتانسیل‌هایش استفاده نکرده ولی برای کسانی که به دنبال یک آنلاین سرگرم‌کننده هستنند بازی می‌تواند سرگرم‌کننده ظاهر شود.

Tacticool - 5v5 shooter

Tacticool - 5v5 shooter

سازنده: Panzerdog قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 365.2 / 185.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

    چند مچ استارت کردم همش بات بود دشمنان.. کنترلم جای کار داره

  • sky98
    sky98 | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

    امروز بازیش کردم.گرافیک خوب _روان بودن بازی_کنترل راحت_ایده متفاوت از نقاط قوت بازی بود....اما با همه اینا بازی بنظرم دلچسب نبود و بعد از ۳ بار بازی کردن حذفش کردم..که تو همون ۴ بار هم کریف خیلی ضعیف بود.فکر کنم بات بودن.ممکنه بازی های اولی البته اینطور باشه

مطالب پیشنهادی