ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر به روسیه اسرار آمیز در تریلر جدید Metro: Exodus [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Metro: Exodus منتشر شده که جزییات جدیدی در مورد گیم‌پلی و داستان این عنوان را شرح می‌دهد. داستان یکی از کلیدی‌ترین عناصر سری مترو محسوب می‌شود و مطابق با این تریلر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

تریلر جدیدی از بازی Metro: Exodus منتشر شده که جزییات جدیدی در مورد گیم‌پلی و داستان این عنوان را شرح می‌دهد.

داستان یکی از کلیدی‌ترین عناصر سری مترو محسوب می‌شود و مطابق با این تریلر در قسمت جدید با قصه عظیمی طرف خواهیم بود که جزییات بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین این فرنچایز دارد. مانند گذشته این بار هم کنترل شخصیت آرتیوم را بر عهده خواهیم گرفت گرفت که همراه با دیگر مبارزان زیرزمینی متوجه می‌شوند سطح زمین آن‌طور که آن‌ها تصورش را داشته‌اند و آلوده نیست و بنابراین بخش زیادی از قصه Metro: Exodus در قسمت‌های مختلف روسیه جریان خواهد داشت.

البته، ‌آلوده نبودن زمین به مواد رادیو اکتیوی به معنای امن بودن آن نیست و مانند گذشته بازهم با دشمنان خطرناکی طرف خواهیم بود که خطری جدی برای آرتیوم و سایر همراهانش محسوب می‌شوند. برای مقابله با این موجودات عجیب و غریب، دست شما و آرتیوم از گذشته بیشتر باز بوده و انتخاب‌های گسترده‌ای برای شخصی سازی در این بازی وجود دارند که امکان ساخت اسلحه‌هایی منحصر به فرد را به شما می‌دهند.

بخش مخفی کاری هم یکی دیگر از قسمت‌های اصلی Metro: Exodus محسوب می‌شود و از آن‌جایی که این عنوان در یک فضایی آخرالزمانی جریان دارد، صرفه‌جویی در استفاده از مهمات اهمیت بالایی داشته و بنابراین کشتن بی سر صدای دشمنان و حتی عبور کردن از آن‌ها در بعضی از بخش‌ها یکی از بخش‌های کلیدی Metro: Exodus خواهد بود.

بازی Metro: Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این عنوان طی هفته گذشته از پلتفرم استریم حذف شد و کاربران نسخه پی سی تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز قادر به تهیه Exodus خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی