ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش نسبی قیمت خودرو های داخلی در بازار + جدول

رییس اتحادیه خودروی تهران از افزایش 4 تا 6 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در بازار در طی چند روز گذشته خبر داد. سعید موتمنی در پاسخ به پرسشی در مورد علت افزایش قیمت خودروهای داخلی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

رییس اتحادیه خودروی تهران از افزایش 4 تا 6 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در بازار در طی چند روز گذشته خبر داد.
سعید موتمنی در پاسخ به پرسشی در مورد علت افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار طی روزهای گذشته گفت: خودروسازان طی هفته های اخیر 3 بار قیمت های جدید اعلام کردند و در آخرین مرحله نیز قیمت های فروش فوری را 5 درصد زیر قیمت بازار اعلام کردند اما این قیمت در حالی اعلام شد که باید پس از آن خودرو به بازار عرضه می شد اما وقتی این اتفاق نیفتاد و لذا با افزایش قیمت خودرو در بازار مواجه شدیم.
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وقتی خودرو سازان قیمت خودروهای خود را که پیش فروش کرده بودند کاهش داده و با قیمت قبل عرضه کردند دیگر چه دلیلی برای افزایش قیمت خودرو در بازار وجود دارد گفت: کاهش قیمت خودرو با عرضه آن به بازار انجام می شود اگر خودرویی به بازار عرضه نشود قیمت ها نیز کاهش نمی یابد.
گزارش های اخیر بازار خودرو از افزایش یک میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و کاهش یک میلیون تومانی قیمت پژو پارس اتوماتیک حکایت دارد.
قیمت برلیانس کراس اتوماتیک 1/6 افزایش یافته و با قیمتی حدود 123 میلیون تومان معامله می شود.
رنو ساندرو اتوماتیک گرانتر شده و با افزایش نسبی به بهای معامله ای 122 میلیون تومان رسیده است.
دانگ فنگ H30 کراس که با قیمتی حدود 91 میلیون تومان به فروش می رسید، با قیمتی حدود 94 میلیون تومان معامله می شود.قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی