ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت کفش هوشمندی برای حفظ وزن ایده آل تولید می‌کند

به گزارش Cnet شرکت Verily که یکی از زیر مجوعه‌های کمپانی آلفابت به شمار می‌رود،  کفش‌های هوشمند جدیدی برای حفظ وزن مناسب توسعه داده است. این کفش قد و وزن ایده آل فرد را در اختیار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به گزارش Cnet شرکت Verily که یکی از زیر مجوعه‌های کمپانی آلفابت به شمار می‌رود،  کفش‌های هوشمند جدیدی برای حفظ وزن مناسب توسعه داده است. این کفش قد و وزن ایده آل فرد را در اختیار داشته و با مقایسه میزان حرکت و وزن مناسب می‌تواند کاربر را از هر تغییری باخبر کند.

این کفش ‌های Verily پوشیدنی‌های سلامتی محسوب نمی‌شوند و قادر نیستند بسیاری از اطلاعات بیومتریک فرد را محاسبه کنند اما قادرند هر تغییر وزن سریع کاربر را تشخیص دهند. علاوه بر این سیستمی برای شناسایی افتادن کاربر نیز در این کفش‌ها تعبیه شده که به سیستم اپل واچ 4 شباهت دارد.

گزینه آخر می‌تواند به کمک افرادی بیاید که مشکلات حرکتی دارند و در صورت رخ دادن اتفاقی ناگوار، به دیگران هشدار دهد.

وزن مناسب
تکنولوژی توسعه یافته برای این مدل کفش ها می‌تواند برای محاسبه قد و وزن مناسب کودک نیز بکار رود و یکی از نگرانی‌های والدین در این زمینه را کم کند.

البته شرکت Verily اعلام کرده که برای توسعه‌ و تولید انبوه این کفش‌ها به دنبال شرکت دیگری است تا با آنها همکاری کند. کمپانی یاد شده طی چند ماه اخیر جلسات خصوصی زیادی با تولیدکنندگان معروف داشته و بالاخره یکی از آنها انتخاب خواهد کرد.

کفش‌های هوشمند Verily در صورت توسعه می‌تواند محصول مناسبی برای این شرکت باشد چرا که با استفاده تکنولوژی می‌تواند دیتای پزشکی مناسبی از بسیاری از کاربران بدست آورده و آن را در اختیار کمپانی آلفابت بگذارد. هرچه باشد این روزها آلفابت و گوگل به جمع آوری دیتای زیادی از کاربران می پردازند و بدین ترتیب اطلاعات پزشکی آنان نظیر وزن مناسب آنها و فاصله  با این وزن ایده آل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

البته آلفابت و Verily تنها تولیدکنندگانی نیستند که به دنبال توسعه‌ی کفش‌ هوشمند هستند چرا که نایکی چندی پیش از کفش هوشمند Adapt BB برای بسکتبالیست‌های حرفه‌ای رونمایی کرد.

 

تماشا کنید:کفش‌های هوشمند جدید نایکی تنها ۳۵۰ دلار قیمت دارند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی