ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جک دورسی ترفند توییتر برای ویرایش توییت ها را توضیح داد

به تازگی بنیانگذار توییتر جک دورسی ( Jack Dorsey ) توضیحاتی درباره تنظیمات توییتر برای ویرایش ارائه داد و مشخص کرد که نحوه‌ی عملکرد قابلیت ویرایش که یکی از ترفند‌ های توییتر به شمار می‌رود چگونه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به تازگی بنیانگذار توییتر جک دورسی ( Jack Dorsey ) توضیحاتی درباره تنظیمات توییتر برای ویرایش ارائه داد و مشخص کرد که نحوه‌ی عملکرد قابلیت ویرایش که یکی از ترفند‌ های توییتر به شمار می‌رود چگونه خواهد بود.

توییتر
کاربر ۵ تا ۳۰ ثانیه زمان خواهد داشت که به ویرایش توییتش بپردازد

این مدیر عامل ۴۲ ساله طی یک مصاحبه‌ به آموزش توییتر پرداخته و اعلام کرده که کاربر بین ۵ تا ۳۰ ثانیه زمان خواهد داشت که به ویرایش متن‌هایش بپردازد اما این پنجره‌ی زمانی در شبکه اجتماعی مذکور مستقیماً به محتوای متن نوشته شده بستگی خواهد داشت و ممکن است مدت زمانی متفاوتی در نظر گرفته شود.

او مدعی شد که علاقه‌ای به فراهم کردن امکان ویرایش همیشگی ندارد و نمی‌ خواهد این مدت زمان طولانی شود. وی بدین شکل می خواهد ماهیت همزمانی (real-time) این شبکه اجتماعی حفظ شود.

توییتر
امکان مشاهده توییت اصلی وجود خواهد داشت

جک دورسی در ادامه این مصاحبه تایید کرد که توییتر قابلیتی برای مشاهده‌ی محتوای اصلی منتشر شده را خواهد داشت و بدین ترتیب سؤ استفاده کنندگان قادر نخواهند بود محتوایی آزار دهنده منتشر کنند و پس از مدتی آن را تغییر دهند.

با این وجود هنوز قطعیت در این زمینه وجود ندارد و ممکن است توییتر کلاً قابلیت ویرایش را برای این شبکه اجتماعی فراهم نکند. با این وجود اگر چنین روندی پیش گرفته شود، جک دورسی نحوه عملکرد آن را توضیح داده است.

توییتر
قابلیت ویرایش و محدودیت ۲۸۰ کاراکتر می‌تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد

البته توییتر باید در این زمینه محتاطانه عمل کند چرا که این کمپانی سال گذشته محدودیت کلمات به کار رفته در پست‌ها را افزایش داده و کاربران می توانند توییت هایی متشکل از ۲۸۰ کاراکتر پست کنند.

این مسئله و قابلیت ویرایش پست می‌تواند شرایط بسیار مناسبی برای مزاحمان فراهم آورد. آنها می‌توانند به راحتی محتوای توهین آمیزی منتشر کنند و پس از مدتی آن را تغییر دهند.

به هر حال این شبکه اجتماعی می‌تواند با بکار بردن فرمول و روشی خاص از عواقب ناخوشایند چنین قابلیتی جلوگیری کنند و احتمال سؤ استفاده از آن را به حداقل برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی