ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری کفش هوشمند آندر آرمور HOVR با قابلیت مشاور ورزشی معرفی شد

چند سالی است که شرکت آندر آرمور قصد دارد از تمامی بازار موجود استفاده کند و بتواند گستره‌ی محبوبیت خود را افزایش دهد. حال به نظر می رسد معرفی کفش هوشمند آندر آرمور HOVR در راستای همین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

چند سالی است که شرکت آندر آرمور قصد دارد از تمامی بازار موجود استفاده کند و بتواند گستره‌ی محبوبیت خود را افزایش دهد. حال به نظر می رسد معرفی کفش هوشمند آندر آرمور HOVR در راستای همین اهداف باشد. کمپانی یاد شده قصد دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی ۵ کفش هوشمند جدید عرضه کند و توجه مخاطبین را به خود جلب نماید.

کفش هوشمند آندر آرمور HOVR

اولین محصول و پرچمدار سری کفش هوشمند آندر آرمور HOVR، مدل Infinite با قیمت ۱۲۰ دلاری خود محسوب می‌شود. کاربر می‌تواند این کفش را از طریق بلوتوث به اپلیکیشن MapMyRun موبایل متصل کند و بدین شکل اطلاعات کاملی از دویدن را در تلفن هوشمندش ثبت نماید.

اپلیکیشن MapMyRun با استفاده از سنسور تعبیه شده در کفش هوشمند آندر آرمور می تواند ضربان قلب، مسافت، سرعت، تعداد قدم و گام‌های بلند کاربران را اندازه گیری کند.

کفش هوشمند آندر آرمور HOVR

MapMyRun با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده می‌تواند نقش مشاور ورزشی را برای کاربر ایفا کند و پیشنهاداتی برای بهبود سرعت یا علمکرد ارائه دهد.

مدل Infinite در واقع ترکیبی از ویژگی‌های دو مدل قدیمی یعنی HOVR Phantom و Sonic به شمار می‌رود که سعی دارد بهترین گزینه را برای خرید کاربران فراهم کند.

کفش هوشمند آندر آرمور HOVR

علاوه بر این کفش هوشمند آندر آرمور HOVR اینفینیت، دو مدل دیگر از این سری با نام ‌های Guardian و Velociti 2 رونمایی شده که ویژگی‌های متفاوتی دارند.

Guardian در واقع مدل بادوام و راحتی است که بهترین گزینه برای دویدن در مسافت‌های طولانی به شمار می‌رود اما Velociti 2 کفش ورزشی ظریفتری است که می‌توان از آن برای تمرین در باشگاه کمک گرفت.

با این وجود آندر آرمور مدعی شده که مدل Infinite بهترین گزینه برای استفاده روزانه محسوب می‌شود چرا که راحتی آن، دویدن در مسیر‌های طولانی را آسان می‌نماید.

چندی پیش آندر آرمور قراردادی با ویرجین گلکتیک (شرکتی فعال در زمینه توریسم فضایی) ثبت کرد. بر اساس این قرارداد آندر آرمور موظف شده که لباس فضایی و کفش‌ مخصوصی برای ماموریت‌های فضایی ویرجین گلکتیک طراحی و تولید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی