ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Crossfire از طریق آریو به بازار ایران می‌آید

بازی محبوب کره‌ای Crossfire که در شرق آسیا مخاطبان بسیاری دارد، به زودی از طریق پلتفرم آریو برای کاربران ایرانی روی پی سی عرضه خواهد شد. وبسایت فارسی Crossfire هم اکنون در دسترس قرار دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۰

بازی محبوب کره‌ای Crossfire که در شرق آسیا مخاطبان بسیاری دارد، به زودی از طریق پلتفرم آریو برای کاربران ایرانی روی پی سی عرضه خواهد شد.

وبسایت فارسی Crossfire هم اکنون در دسترس قرار دارد و اگر به سبک بازی‌های شوتر اول شخص علاقه دارید می‌توانید پیش ثبت‌نام خود را انجام دهید تا به مدت ۷ روز از K-Knife استفاده کنید.

بازی کراس فایر

در بیانیه خبری که آریو برای دیجیاتو ارسال کرده در توصیف این بازی آمده: «سرعت اکشن بالا، تمرکز فوقالعاده برای بالانس نگه داشتن بازی و پشتیبانی همهجانبه از کاربران سبب شده تاکراسفایر با داشتن بیش از 660 میلیون کاربر ثبتنام شده تا پایان ماه سپتامبر سال 2018 میلادی، بالاتر از عناوین سرشناسی همچون Dungeon Fighter Online ،PUBG و حتی Fortnite، بتواند عنوان پرکاربرترین بازی جهان را به خود اختصاص دهدبازی کراسفایر کلاسیک در سال 2014 با 1.3 میلیارد دلار فروش، عنوان پرفروشترین بازی جهان را به خود اختصاص داد و طی سالهای اخیر نیز با ادامه همین روند، همواره جز سه بازی پرفروشجهان بوده است.»

فروشگاه آریو می‌گوید حالا نماینده رسمی بازی کراس‌فایر کلاسیک است و وظیفه توزیع و انتشار آن را بر عهده دارد.

تاریخ دقیق عرضه بازی هنوز مشخص نیست اما فروشگاه آریو می‌گوید این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام می‌توانید به سایت رسمی گیم کراس فایر کلاسیک در ایران مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

    اینی که من توی گوگل پیدا کردم مال سال 2008 بود و شبیه به کانتر 1.6 بود گیم پلیش همین بازیه یا نسخه جدید تری چیزی داره؟

مطالب پیشنهادی