ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پاگانی هوآیرا سریعتر می شود؛ اولین اطلاعات از نسل بعدی سوپر اسپرت زیبای ایتالیایی

اخیرا عکس های جاسوسی از یک پاگانی هوایرا مجهز به یک پکیج آیرودینامیکی جدید منتشر شده است که نشان R بر روی آن قابل مشاهده است. در یکی از این تصاویر که توسط عکاس سرشناسی ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

اخیرا عکس های جاسوسی از یک پاگانی هوایرا مجهز به یک پکیج آیرودینامیکی جدید منتشر شده است که نشان R بر روی آن قابل مشاهده است.

در یکی از این تصاویر که توسط عکاس سرشناسی نیز گرفته شده مشاهده می کنیم که بال عقب خودرو دچار تغییراتی شده است و بیشترین تغییر نیز در قسمت دفیوزر است که به نظر می رسد سایز آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

با توجه به پوششی که توسط شرکت سازنده بر روی این پاگانی هوایرا قرار داده شده است نمی توان با قاطعیت در خصوص تغییرات به وجود آمده صحبت کرد اما احتمال می رود که ارتفاع این خودرو کمی کمتر شده باشد. همچنین بزرگتر شدن اندازه دفیوزر و بال عقب نسبت به نسخه استاندارد نیز یکی دیگر از تغییراتی است که با توجه به تصاویر قابل شناسایی است.

هوایرا

حدودا 10 سال پیش یعنی زمانی که زوندا R با موتور V12 معرفی شد نیز شاهد استفاده از همچنین ورودی هوایی بر روی سقف آن بودیم. هنوز هیچ صحبتی در خصوص موتور خودرو مطرح نشده و مشخص نیست که آیا قوای محرکه این هوایرا نیز  دست خوش تغییرات شده باشد اما بر اساس نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور 6 لیتری تویین توربو بهره می برد.

اگر تغییری در پیشرانه ایجاد نشده باشد این خودرو از 740 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن بر متر گشتاور بهره می برد که توسط یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

تا معرفی کامل این پاگانی هوایرا نمی توان در خصوص آن هیچ اظهار نظر قاطعی کرد اما آنچه که مشخص است این است که احتمالا بهترین نسخه هوایرا تا ماه مارس سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

Pagani-Huayra-2
نسل فعلی پاگانی هوآیرا
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی