ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو نکس دوال
تکنولوژی

تست مقاومت ویوو نکس دوال با نمایشگر دوگانه [تماشا کنید]

شرکت های چینی به لطف بازار پر رونق داخلی جسارت آزمایش نوآورهای جدید نظیر نمایشگر دوگانه را پیدا کرده اند که حتی غول های فناوری جرات کافی برای پیاده سازی آن را ندارند. نتیجه این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

شرکت های چینی به لطف بازار پر رونق داخلی جسارت آزمایش نوآورهای جدید نظیر نمایشگر دوگانه را پیدا کرده اند که حتی غول های فناوری جرات کافی برای پیاده سازی آن را ندارند. نتیجه این جسارت توسعه موبایلی مثل ویوو نکس دوال با طراحی منحصر به فرد است و حالا «زک نلسون» مقاومت فیزیکی این دستگاه را نیز بررسی کرده است.

قبل از شروع کار ظاهر خاص موبایل و پیکربندی دوربین توجه کاربر را به خود جلب می کند. همچنین ویوو با توجه به طراحی ویژه بدنه کیس محافظی را در جعبه قرار داده که تنها فریم کناری را می پوشاند.

ویدیوی تست مقاومت ویوو نکس دوال مطابق معمول توسط کانال یوتیوبی JerryRigEverything منتشر شده است. خوشبختانه نمایشگر دوم با لایه ای محافظ پوشانده شده که حتی در برابر تست حرارت مستقیم هم از آن محافظت می کند اما چینی ها از تعبیه این لایه برای پنل اصلی خودداری کرده اند و در نتیجه با قرار گرفتن در معرض شعله فندک لکه ظاهر می شود. با برداشتن پلاستیک محافظ و شروع تست، خط و خش ها در سطح ۶ روی نمایشگر ظاهر شده و در سطح ۷ عمیق تر می شوند.

تعمیر و تعویض قطعات ویوو نکس دوال کار ساده ای نیست

هرچند مجهز بودن به دو نمایشگر در نگاه اول مقاومت گوشی را کاهش می دهد اما خوشبختانه دستان نه چندان ظریف زک هم قادر به خم یا خرد کردن بدنه ویوو نکس دوال نیست تا شاهد مقاومتی مشابه نوبیا ایکس باشیم.

در تست کالبدشکافی این موبایل دیدیم که میزبان مادربوردی بسیار شلوغ و در هم ریخته است و قطعات مهمی مثل هردو صفحه نمایش، دوربین سه گانه، آنتن ها و غیره مستقیما به آن متصل شده اند. در نتیجه تعمیر و تعویض قطعات ویوو نکس دوال کار ساده ای نیست و در صورت خرید بهتر است با دقت هرچه تمام تر از آن نگهداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    حالا این دوتا نمایشگره بودنش دقیقن به چ دردی میخوره!

    • آریا
      آریا | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

      سلفی ?

مطالب پیشنهادی