ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویداد سوار ابرها
تکنولوژی

سومین رویداد سوار ابرها برگزار می‌شود

سومین رویداد «سوار ابرها» ۵ اسفند ۹۷ توسط آروان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. آروان می‌گوید سوار ابرها، رویدادی فناورانه است برای آنانی که رویاهای بزرگ دارند، برای کسانی‌که دنیا را جور دیگری می‌بینند ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۶

سومین رویداد «سوار ابرها» ۵ اسفند ۹۷ توسط آروان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. آروان می‌گوید سوار ابرها، رویدادی فناورانه است برای آنانی که رویاهای بزرگ دارند، برای کسانی‌که دنیا را جور دیگری می‌بینند و فناوری ابری را برای ساختن بهتر آن به‌کار می‌گیرند.

آروان؛ تنها عرضه‌کننده‌ی زیرساخت یکپارچه‌ی ابری در ایران، به‌دنبال آن است تا در رویداد سوار ابرهای امسال به دغدغه‌های کسب‌وکاری شما که راهکارهای ابری به آن پاسخ می‌دهند بپردازد، جدیدترین دانسته‌ها و دستاوردهایش را در در زمینه‌های شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN ،(CDN‌ بانکی، امنیت ابری، رایانش ابری، فضای ابری، PaaS، پلتفرم ویدیو، پخش زنده و تبلیغات ویدیو با شما به اشتراک بگذارد و مسیری برای رویاسازی‌های مشترک‌ بسازد.

پذیرش این رویداد از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ با سخنرانی‌های فنی و تبادل دانسته‌های زیرساخت‌ فرهنگی در مسیر رشد کسب‌وکارها ادامه خواهد داشت. ثبت نام در این رویداد رایگان است و اگر شما می‌خواهید در آن شرکت کنید تنها کافی‌ست تا وارد این لینک شوید و ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی