ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ‌فود
تکنولوژی

فراتر از سوپرمارکت؛ سوپرمارکت‌‌های آنلاین اسنپ‌فود راه‌اندازی شد

سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ‌فود امکان جدید این اپلیکیشن است که به تازگی راه‌اندازی شده‌است و با چند کلیک ساده و با کمترین هزینه‌ ارسال می‌توان در کمتر از ۳۰ دقیقه هر کالای سوپرمارکتی را از آن ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۵

سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ‌فود امکان جدید این اپلیکیشن است که به تازگی راه‌اندازی شده‌است و با چند کلیک ساده و با کمترین هزینه‌ ارسال می‌توان در کمتر از ۳۰ دقیقه هر کالای سوپرمارکتی را از آن تحویل گرفت.

در طول هفته چندبار به سوپرمارکت می‌روید و چه انتظاراتی از آن دارید؟ حالا وقت آن رسیده است که انتظارات خود را بالاتر ببرید و کالاها را گران نخرید. اسنپ‌فود نسل تازه‌ای از سوپرمارکت‌های آنلاین در ایران است که ویترین و قفسه‌ها را کف دست شما می‌گذارد. اینطور که اسنپ فود می‌گوید کالای مورد نیازتان در کمتر از ۳۰ دقیقه به مشتری می‌رسد.

به گفته اسنپ‌فود تازگی کالا یکی از گارانتی‌های این سوپرمارکت آنلاین است، مخصوصاً‌ کالاهایی که مدت‌زمان مصرف آنها کم است:

«قرار نیست برای تاریخ‌ انقضا کالا نگران باشید و مجبور باشید برای برداشتن لبنیات و نان تولید روز، کالاهای جلویی و رویی قفسه‌ها را کنار بزنید. این کالاها با تاریخ‌ تولید روز ارسال می‌شوند؛ لبنیات، نان و هر کالای زود فاسد شونده از این جمله است.»

سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ‌فود

قرار است بیشترین و متنوع‌ترین برندها در سوپر‌مارکت آنلاین اسنپ‌فود وجود داشته باشند تا کاربران بتوانند برند مورد علاقه خودشان را سفارش دهند. تخفیف از سوپرمارکت‌ها امکان دیگری‌ست که ارائه خواهد شد تا کاربران بتوانند با تخفیف خرید کنند.

اسنپ‌فود می‌گوید که سعی کرده است در اپلیکیشن خود از غذا گرفته تا شیرینی و آجیل، محصولات کافه‌ای و البته کالاهای سوپرمارکتی را ارائه کند:

«اسنپ‌فود شما را از نصب چندین اپلیکیشن راحت کرده است؛ فقط با نصب اپلیکیشن اسنپ‌فود همه‌چیز در دسترس شماست؛ آن‌هم با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت.»

برای تجربه یک زندگی هوشمند و کشف این تجربه کافی‌ست تا اپلیکیشن اسنپ‌فود را دانلود کنید. یا حتی وارد وب سایت اسنپ فود شوید و به صورت آنلاین در سوپرمارکت‌های اسنپ‌فود سفارش دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MarShaL
    MarShaL | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    رفتم نظرات خریدار ها رو خوندم اون های که از سوپر مارکت خرید کردن.

    یا جنس تاریخ مصرفش دو روز مونده تموم بشه فرستادن یا این که مثلا به جای شیر کاکائو ، شیر معمولی فرستادن همه میگفتن جنس ما رو اشتباه فرستادن هر کی هم تخم مرغ خریده بود شکسته بود یکی هم می‌گفت پرتقال خریدم به جاش نارنگی فرستادن

    خلاصه از این نظرات زیاده خودتون برید ببنید بخش سوپر مارکت

  • ali_unique
    ali_unique | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    سلام خیلی عالی شد

مطالب پیشنهادی