ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی علیرغم ضرر هنگفت در بازار موبایل می‌ماند

بخش موبایل ال جی سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون دلار ضرر کرد. در حالی که بخش‌های دیگر این شرکت موفق شدند رکورد سود سالانه‌ی خود را بشکنند. با این وجود مدیر عامل شرکت ال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

بخش موبایل ال جی سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون دلار ضرر کرد. در حالی که بخش‌های دیگر این شرکت موفق شدند رکورد سود سالانه‌ی خود را بشکنند. با این وجود مدیر عامل شرکت ال جی «Qiao Yujin» اعلام کرده علیرضم ضرر دهی این بخش، باز هم به تولید تلفن هوشمند خواهند پرداخت.

«ال‌جی در کسب‌و‌کار خود، لوازم خانگی و خودرو نیز تولید می‌کند که هر دو دسته‌ به تلفن‌های هوشمند مربوط می‌شوند. به همین دلیل ما قصد خروج از بازار موبایل را نخواهیم داشت.»

بخش موبایل ال جی نزدیک به چهار سال است ضرر می‌دهد و همین بخش در سال ۲۰۱۷ میلادی، ۱۹۲ میلیون دلار ضرر داده. با این حال کمپانی کره‌ای امیدوار است که عرضه گوشی های 5G بتواند به کمک این شرکت بیاید و سهم آن را از بازار جهانی بیشتر کند.

چندی پیش ویدیوی جدیدی توسط ال جی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی کره‌ای قصد دارد پنجم اسفندماه رویدادی در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) برگزار کند. این ویدیو کلیپ از تعبیه شدن قابلیت پشتیبانی ژست حرکتی به ال جی G8 تینکیو خبر می‌داد.

علاوه بر این در حالی که هنوز موبایل های 5G معرفی نشده‌اند، ال جی اعلام کرده که تحقیقاتش در زمینه‌ گوشی های 6G را آغاز نموده و می‌خواهد در این زمینه پیشرو باشد.

موبایل ال جی

کمپانی کره‌ای با انتشار بیانیه‌ای عنوان نموده که یک مرکز تحقیقاتی واقع در منطقه Yuseong شهر دائجون را به تحقیقات 6G اختصاص داده است. البته این کمپانی هنوز فرآیند تولید گوشی‌های 6G را آغاز نکرده بلکه هدف دارد تا بدین شکل استاندار‌د سازی جهانی را رهبری کرده و در ایجاد تکنولوژی جدید پیشرو باشد.

به گفته‌ی کارشناسان حداقل ۱۰ سال زمان می‌برد تا تکنولوژی لازم برای گذر از تلفن‌های هوشمند 5G و تولید گوشی‌های 6G فراهم آید. به همین دلیل ال جی از هم اکنون در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی