ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

پیش فروش‌ها این روزها وبال گردن صنعت خودروی کشور شده و ظاهرا رهایی از آن به سادگی ممکن نیست. طبق گفته رضا رحمانی، وزیر صمت خودروسازان از یکسال گذشته نسبت به پیش‌فروش یک میلیون دستگاه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

پیش فروش‌ها این روزها وبال گردن صنعت خودروی کشور شده و ظاهرا رهایی از آن به سادگی ممکن نیست. طبق گفته رضا رحمانی، وزیر صمت خودروسازان از یکسال گذشته نسبت به پیش‌فروش یک میلیون دستگاه خودرو اقدام کرده‌اند، این در شرایطی است که با توجه به روند نزولی تولید بعید به نظر می‌رسد که تولید کل امسال یک میلیون دستگاه را پوشش دهد.
رییس اتحادیه خودروی تهران در پاسخ به پرسشی در مورد علت افزایش قیمت خودرو های داخلی در بازار طی روزهای گذشته گفت: خودروسازان طی هفته های اخیر ۳ بار قیمت های جدید اعلام کردند و در آخرین مرحله نیز قیمت های فروش فوری را ۵ درصد زیر قیمت بازار اعلام کردند اما این قیمت در حالی اعلام شد که باید پس از آن خودرو به بازار عرضه می شد اما وقتی این اتفاق نیفتاد و لذا با افزایش قیمت خودرو در بازار مواجه شدیم.
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وقتی خودرو سازان قیمت خودروهای خود را که پیش فروش کرده بودند کاهش داده و با قیمت قبل عرضه کردند دیگر چه دلیلی برای افزایش قیمت خودرو در بازار وجود دارد گفت: کاهش قیمت خودرو با عرضه آن به بازار انجام می شود اگر خودرویی به بازار عرضه نشود قیمت ها نیز کاهش نمی یابد.
به گفته رییس اتحادیه خودروی تهران هم اکنون به رغم افزایش قیمت خودرو این بازار کاملا در سکوت بوده و خرید و فروشی انجام نمی شود.
استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج به شرح زیر است:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی