ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پس از تحویل خودروهای ثبت نامی، قیمت حاشیه بازار تبدیل به ملاک قیمت گذاری خودرو می شود + جدول

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان چند ماهه در خصوص قیمت خودرو که باعث کاهش شدید عرضه این کالا به بازار شده بود، دولت و خودروسازان به توافقی در خصوص افزایش قیمت محصولات دست ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۸

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان چند ماهه در خصوص قیمت خودرو که باعث کاهش شدید عرضه این کالا به بازار شده بود، دولت و خودروسازان به توافقی در خصوص افزایش قیمت محصولات دست پیدا کردند. این توافق در شرایطی حاصل شد که خودروسازان موظف شدند بلافاصله پس از این افزایش قیمت، خطوط تولید خود را فعال و خلأ‌های به وجود آمده در بازار را پر کنند.
البته افزایش قیمت خودرو اعتراض بسیاری از پیش خرید کنندگان این محصولات را به همراه داشت چرا که در ابتدا قرار بود خودروی پیش خرید شده با مهلت تحویل تا 31 مرداد ماه با قیمت قبلی و پس از آن با در نظر گرفتن قیمت جدید تحویل پیش خرید کنندگان شوند که پس از مدت‌ها کشمکش و حاشیه های فراوان میان خودروسازان و مشتریان، بالاخره اعتراض مشتریان ایران خودرو و سایپا به ثمر نشست تا پس از شکایت‌ها و تجمعات بسیار، به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان مکلف به اجرای ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو و تحویل خودروهای معوق با قیمت‌های گذشته شوند.
با اعلام وزیر صنعت، ایران خودرو و سایپا نه تنها خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل 31 مرداد ماه به قبل که خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریورماه تا 30 دی‌ماه را نیز باید به قیمت قبل تحویل دهند.
قیمت خودروهایی که موعد تحویل آنها از بهمن ماه 97 به بعد می‌باشد، طبق فرمولی به زودی از سوی ایران خودرو اعلام خواهد شد. گفته می شود برای تعیین قیمت خودروهای تحویلی بهمن ماه به بعد قیمت حاشیه بازار ملاک اصلی خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر مقایسه قیمت محصولات ایران خودرو در حاشیه بازار در فاصله زمانی حدودا 4 ماهه:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Rahimi
    Ali Rahimi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    خودشون خنده‌شون نمی‌گیره؟

مطالب پیشنهادی