ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کابوس‌های آرتیوم در سینماتیک جدید Metro Exodus [تماشا کنید]

کمتر از ده روز تا انتشار بازی مورد انتظار Metro Exodus باقی مانده و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است. در این تریلر شاهد به تصویر کشیده شدن سفر جدید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کمتر از ده روز تا انتشار بازی مورد انتظار Metro Exodus باقی مانده و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است.

در این تریلر شاهد به تصویر کشیده شدن سفر جدید شخصیت اصلی سری مترو یعنی آرتیوم هستیم. آرتیوم در این ماجراجویی تازه به نقاط مختلف روسیه آخرالزمانی سفر کرده و در این راه باید جدا از محافظت از دوستان خود، ماموریت‌هایی را به سرانجام برساند. البته و مطابق انتظار، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و آرتویوم با چالش‌های روبرو می‌شود که حتی برای سرباز کارکشته‌ای مانند او هم غیر منتظره هستند.

همان‌طور که از سناریو این اثر مشخص است، در Metro Exodus با دنیای به مراتب بزرگ‌تری نسبت به نسخه پیشین طرف خواهیم بود. طی بازی شما هر از چندگاهی مجبور می‌شوید به محل دیگری بروید و هر منطقه جدا از پوشش جغرافیایی متفاوت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را داشته که شما باید برای روبرو شدن با آن‌ها آماده باشید.

جدا از همه این مسائل، یکی از حاشیه‌های اصلی Metro Exodus به تغییر مقصد نسخه پی سی این بازی از استیم به فروشگاه اپیک گیمز برمی‌گردد. این قضیه در کنار کاهش قیمت بازی روی اپیک استور باعث شده بسیاری از کاربرانی که مترو جدید را روی استیم با قیمت ۶۰ دلار پیش‌خرید کرده یا قصد این کار را داشته بودند، از تصمیم خود پشیمان شوند.

استودیو 4A Games در پاسخ به تمام این حاشیه‌ها اعلام کرده که آن‌ها به عنوان سازندگان Metro Exodus هیچ دخالتی در تغییر فروشگاه مقصد نسخه پی سی این عنوان نداشته‌‌اند و برخلاف‌ شایعه‌ها، همچنان برای توسعه نسخه‌های بعدی این فرنچایز روی پی سی برنامه دارند.

بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی