ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ریمستر اساسینز کرید 3 در فروردین عرضه می‌شود [تماشا کنید]

نسخه ریمستر اساسینز کرید 3 به زودی برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. مطابق انتظار، بازی از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین کنترل و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

نسخه ریمستر اساسینز کرید 3 به زودی برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

مطابق انتظار، بازی از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین کنترل و گیم‌پلی اساسینز کرید 3 هم مطابق با استانداردهای عناوین امروزی به‌روز شده است. در ضمن، یوبیسافت اعلام کرده خریداران نسخه ریمستر از همان ابتدا به تمام محتویاتی که برای این بازی منتشر شده بود دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاوه بر Assassin’s Creed 3، نسخه Liberation که در آن زمان برای پلی استیشن ویتا (و بعد از مدتی سایر پلتفرم‌ها) منتشر شده بود نیز همزمان با خرید نسخه سوم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هر دو این بازی‌ها در قرن ۱۸ میلادی و در جریان استقلال ایالات متحده از بریتانیا رخ می‌دهند. نسخه سوم در زمان عرضه به خاطر محیط بزرگ و قابلیت‌های جدیدش نسبت به قسمت‌های پیشین مخصوصا در بخش نبردهای دریایی مورد توجه قرار گرفت. استقبال از بخش کشتیرانی به حدی بود که یوبیسافت اساسینز کرید 4 را به طور کامل با تمرکز روی این المان توسعه داد. البته بسیاری از کاربران از باگ‌های بیشمار این عنوان گله می‌کردند که ظاهرا در نسخه ریمستر نباید منتظر آن‌ها باشیم.

نسخه ریمستر اساسینز کرید 3 در تاریخ ۹ فروردین سال آینده برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن و همان‌طور که یوبیسافت پیش از این قول داده بود، خریداران سیزن پس اساسینز کرید: ادیسه به طور رایگان به این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mostafa Javidi
    Mostafa Javidi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    یادش بخیر این اولین بازی دوره جدیدم بود
    یعنی یه زمانی از حدود ۶ سالگی پلی ۱ و پی سی داشتم و تا جی تی ای سن اندریاس و اندرگراند ۲ رو بازی کردم بعدش گیم رو گزاشتم کنار یه چند سالی و وقتی دوباره شروع کردم این و نید فور اسپید شیفت ۲ اولین بازیام بودن برای همین با وجود بد بودنشون خیلی دوسشون دارم

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    مردی ریمیک کن یوبیسافت...

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

      بازی آخرای نسل پیش اومد. هنوز خیلی از استانداردهای بازی‌های همین نسل رو هم داره.

مطالب پیشنهادی