ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب محافظ پی 30 پرو به دوربین چهارگانه این گوشی اشاره می‌کند

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ مانند سامسونگ،‌ ال جی و سونی قصد دارند پرچم‌دار جدید خودشان را طی کنگره جهانی موبایل معرفی کنند، به نظر می‌رسد نباید تا ماه مارس منتظر رونمایی از هواوی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۹

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ مانند سامسونگ،‌ ال جی و سونی قصد دارند پرچم‌دار جدید خودشان را طی کنگره جهانی موبایل معرفی کنند، به نظر می‌رسد نباید تا ماه مارس منتظر رونمایی از هواوی پی 30 باشیم.

هنوز تاریخ رسمی مشخصی برای معرفی این گوشی در نظر گرفته نشده اما طبق خبری که از سمت هواوی لهستان منتشر شده، پی 30 تا انتهای ماه مارس (۱۰ فروردین) رونمایی نخواهد شد. این تاریخ از آن‌جایی که پرچمدار قبلی هواوی یعنی پی 20 هم طی دوره زمانی مشابه در سال گذشته عرضه شده بود،‌ دور از انتظار نیست.

جدا از این موضوع، اخیرا تصاویری از کیس محافظ پی 30 پرو در فضای مجازی منتشر شده که ظاهر تقریبی این گوشی هوشمند را برای ما مشخص می‌کند.

بر اساس این تصاویر که سایت Spigen آن‌ها را منتشر کرده، پی 30 پرو از ۴ دوربین به صورت عمودی بهره‌مند خواهد شد که به یک فلش دوگانه در سمت راست مجهز شده است. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این می‌دانستیم هم مدل معمولی پی 30 از ۳ دوربین در جهت افقی بهره می‌برد. همچنین،‌ این تصاویر نشان می‌دهند دوربین جلو هواوی پی 20 قطره‌ای شکل خواهد بود که پیش از این نمونه آن را در میت 20 و. میت 20 ایکس دیده بودیم.

موارد بالا تنها اطلاعات فاش شده در مورد پرچمدار بعدی هواوی نیستند. پیش از این هم مشخص شده بود که هواوی پی 30 از نمایشگر OLED با ابعاد 6.5 اینچی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_reza_r
    ali_reza_r | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    میدونم با سونی مشکل دارین ولی اخبار سونیم پوشش بدین همش هواووی نباشه

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    داداش ۴ تا کمته هنوز پایین جا برای ۱۷ تا دوربین دیگ هم هست،خداقوت پهلوون

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    خ دهنش سرویس
    همینطور پیش بره از پایین میزنه بیرون دوربین هاش

مطالب پیشنهادی