ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل کروم حالا می‌تواند هم رنگ تم ویندوز 10 شود

چند وقتی می‌شود که گوگل کار خود روی تم تاریک گوگل کروم در ویندوز 10 را آغاز کرده و حالا به نظر می‌رسد که طراحان این شرکت این پروژه را با موفقیت به پایان رسانده‌اند. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

چند وقتی می‌شود که گوگل کار خود روی تم تاریک گوگل کروم در ویندوز 10 را آغاز کرده و حالا به نظر می‌رسد که طراحان این شرکت این پروژه را با موفقیت به پایان رسانده‌اند. در آخرین تحولات این مرورگر حالا گوگل کروم نسخه‌ی Canary تغییرات ظاهری سیستم عامل را به رسمیت می‌شناسد و از همان تم رنگی استفاده خواهد کرد.

به این معنی که اگر برای محیط ویندوز خود از تم تاریک استفاده کنید، کروم هم به طور خودکار از رنگ‌های تیره و از حالت Dark خود بهره خواهد برد.

 

 

تغییر یاد شده آخرین تلاش گوگل برای هماهنگی بیشتر با ویندوز 10 به شمار می‌رود. پیش از این گوگل از ویژگی محلی اعلان در ویندوز 10 پشتیبانی و همچنین برای به نتیجه رسیدن تولید ویندوز 10 روی معماری ARM با مایکروسافت همکاری کرده بود.

به نظر می‌رسد همکاری گوگل با مایکروسافت و پشتیبانی از ویژگی‌های مختلف و متنوع به این خاطر باشد که مایکروسافت پذیرفته تا از موتور کرومیوم برای مرورگر خود یعنی Edge بهره ببرد. بنابر اعلام گوگل نسخه‌ی بعدی کروم ۳ اردیبهشت سال ۹۸ عرضه خواهد شد و با بهبود‌های قابل توجهی همراه خواهد بود.

پیش از این نیز گوگل تصمیم گرفته بود تا تغییری در نسخه‌ی اندروید مرورگر خود ایجاد کند و بخش Google Tasks را از بین ببرد. این بخش که توسط کمتر کسی مورد استفاده قرار می‌گیرد احتمالا در نسخه‌های بعدی مرورگر گوگل در پلتفرم اندروید وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    کروم روی سیستمم مشکلی پیدا کرد و بلاجبار رفتم سمت مرورگر ویندوز به نام edge
    تجربه خوبی بوده تا حالا....سرعتش رو ت
    بنچمارک نگرفتم اما استفاده روزانه حتی به نظرم یکم سریعتر هم هست
    امتحانش کنین من کروم رو گذاشتم کنار

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    لینکشو ندارید؟!

مطالب پیشنهادی