ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رندر مطبوعاتی منتسب به اکسپریا XA3 منتشر شد

اخیرا تصاویری از میان رده‌ آتی سونی یعنی اکسپریا XA3 در سطح اینترنت منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس این تصاویر می‌توان گفت نباید منتظر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

اخیرا تصاویری از میان رده‌ آتی سونی یعنی اکسپریا XA3 در سطح اینترنت منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس این تصاویر می‌توان گفت نباید منتظر ظاهر قطره‌ای شکل دوربین جلو در اکسپریا XA3 باشیم. همچنین این گوشی از نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره خواهد برد که آن را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند. سونی اخیرا نام تجاری CinemaWide را در اروپا به ثبت رسانده که ظاهرا XA3 هم در کنار پرچم‌دار بعدی این کمپانی از آن بهره‌مند خواهد بود.

در دیگر اطلاعات فاش شده از اکسپریا XA3 آمده که این محصول از یک چیپست اسنپدارگون 660، یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت خود بهره خواهد برد. البته هیچ‌کدام از این اطلاعات هنوز توسط سونی تایید نشده‌اند و باید تا کنگره جهانی موبایل و کنفرانس این کمپانی که در روز ۶ اسفند برگزار خواهد شد، منتظر بمانیم.

سونی بر خلاف عملکرد خوب خود در ویدیو گیم و سینما، در بازار گوشی‌های هوشمند با مشکلاتی جدی دست و پنجه نرم می‌کند. بسیاری از کارشناسان این حوزه عقیده دارند سری آتی گوشی‌های سونی به‌خصوص پرچمدار جدید این کمپانی یعنی اکسپریا XZ4 که احتمالا از یک سنسور ۵۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، از آخرین تلاش‌های این کمپانی برای باقی ماندن در بازار موبایل به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    چیکار میکنه سونی با خودش، حاشیه بالا رو باش!

    • آریا
      آریا | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

      اون حاشیه نیست

  • Ali1988
    Ali1988 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۷

    طراحی قشنگی داره. امیدوارم سونی کمی روی بازاریابیش هم تمرکز کنه. حیفه این برند دوست داشتنی دیگه گوشی تولید نکنه

مطالب پیشنهادی