ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید اپل حالت پرتره آیفون‌های 2018 را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

کاربران هر سه آیفون 2018 می‌توانند با استفاده حالت پرتره گوشی هوشمند خود، میزان شفاف یا مات بودن پس زمینه عکسی که گرفته‌اند را تعیین کنند؛ قابلیتی که موضوع اصلی تبلیغ جدید اپل است. همان‌طور ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

کاربران هر سه آیفون 2018 می‌توانند با استفاده حالت پرتره گوشی هوشمند خود، میزان شفاف یا مات بودن پس زمینه عکسی که گرفته‌اند را تعیین کنند؛ قابلیتی که موضوع اصلی تبلیغ جدید اپل است.

همان‌طور که در این ویدیو می‌بینید، کاربر می‌تواند پس زمینه تصویر مورد نظر خود را به طور کامل مات یا شفاف کند. البته امکان انتخاب چیزی بین این دو حالت هم فراهم شده و شما با استفاده از حالت پرتره آیفون خود می‌توانید میزان فوکوس بودن پس زمینه عکس خود را در همان اندازه که می‌خواهید تعیین کنید.

اپل برای نشان دادن چنین قابلیتی، صحنه شلوغی را در یکی از خیابان‌های نیویورک به تصویر کشیده است. صحنه‌ای که هر کدام از اشخاص مشغول به انجام کار خاصی هستند و در انتها شما می‌توانید تمام این اتفاقات را در عکس خود داشته باشید یا آن‌ها را محو کنید. به طور مشخصی، با مات شدن پس زمینه، تمرکز روی فردی که عکس از او گرفته شده بیشتر خواهد شد و در حالت شفاف، تمام جزییات محیط به صورت واضحی قابل مشاهده خواهند بود.

طی سال‌های اخیر، اپل سعی کرده با استفاده از کمپین‌ها و ویدیوهای گوناگون قدرت دوربین‌ مدل‌های مختلف آیفون را به تصویر بکشد. چندی پیش بود که یکی از کارگردانان شناخته شده چینی فیلم کوتاهی از سال نوی این کشور را با استفاده از آیفون XS ساخته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    یخورده دیر نیست برا تبلیغات

مطالب پیشنهادی