ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت شینوبی در تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که قصه شخصیت اصلی این عنوان را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که از اسم بازی پیداست، شخصیت اصلی این عنوان سکیرو نام داشته که بعد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۷

تریلر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که قصه شخصیت اصلی این عنوان را به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که از اسم بازی پیداست، شخصیت اصلی این عنوان سکیرو نام داشته که بعد از رخ دادن اتفاقاتی زندگی عادی‌اش متحول شده و در آستانه مرگ قرار می‌گیرد. البته شخصی او را پیدا کرده و آموزش‌های نظامی لازم را به سکیرو می‌دهد.

او که پیش از این به خاطر نقص عضو به گرگ یک دست معروف شده بود، حال یک مبارز تمام عیار است که برای گرفتن انتقام آماده می‌شود. حتی دست نداشته سکیرو به یک نقطه قوت تبدیل شده و او می‌تواند با استفاده از جادوهای خاصی، فنون مختلفی را روی دشمنانش پیاده‌سازی کند.

هما‌ن‌طور که در بالا خواندید، Sekiro: Shadows Die Twice داستان مشخص و خطی‌تری نسبت به سری سولز کمپانی خالق هر دو این فرنچایزها یعنی فرام‌سافت‌ور دارد. پیش از این داستان در سری سولز با گشتن در آیتم‌ها و رمزگشایی کاربران از سخنان کاراکترهای کم حاضر در بازی مشخص می‌شد اما در سکیرو با یک شخصیت اصلی مشخص و داستانی خطی‌تر که در دیگر عناوین مدرن امروزی شاهد آن هستیم طرف خواهیم بود.

این تغییرات در گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice هم دیده می‌شوند و بر اساس گفته سازندگان این عنوان، مبارزات این بازی ساختار اکشن‌تری نسبت به سری سولز خواهند داشت. البته این موضوع به معنای آسان بودن Sekiro: Shadows Die Twice نیست و طی این بازی همچنان با نبردهای چالش برانگیز و بسیار سختی روبرو خواهیم بود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

    به به شینوبی و سگش

مطالب پیشنهادی