ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از خانواده 2019 موتو G7 در چهار مدل رونمایی کرد

شاید موتورولا چندان در ساخت پرچمداران پرفروش موفق نبوده باشد؛ اما خانواده گوشی های اقتصادی سری G این کمپانی همواره یکی از گزینه های وسوسه انگیز بازار بوده اند. امسال نیز این شرکت با سری ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۱

شاید موتورولا چندان در ساخت پرچمداران پرفروش موفق نبوده باشد؛ اما خانواده گوشی های اقتصادی سری G این کمپانی همواره یکی از گزینه های وسوسه انگیز بازار بوده اند. امسال نیز این شرکت با سری موتو G7 به میدان آمده و با عرضه چهار مدل مختلف از آن، می خواهد سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند.

موتو G7 برای سال 2019 در کنار نسخه استاندارد، شامل مدل های پلی، پاور و پلاس نیز می شود که همگی آنها از درگاه USB-C و جک هدفون بهره مند بوده، به اندروید 9 پای مجهز شده و از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کنند.

در ادامه به توصیف مشخصات هر مدل می پردازیم:

موتو G7 پلی

موتو G7

نسخه پایه میان رده سری G موتورولا برای سال 2019 با پسوند پلی به بازار عرضه می شود و شرکت سازنده در این مدل تمام تمرکز خود را روی کاهش قیمت قرار داده است.

هر چهار مدل موتو G7 از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کنند

در نمایشگر 5.7 اینچی این محصول که از رزولوشن 1512 در 720 برخوردار است، از یک بریدگی به سبک آیفون 10 با فلاش دوربین جلو استفاده شده و برای پردازش امور نیز چیپست اسنپدراگون 632 با 2 گیگابایت رم به دستگاه نیرو خواهند داد. البته شاید رم 2 گیگابایتی برای سال 2019 ناکافی به نظر برسد، اما با توجه به قیمت 200 دلاری موتو G7 پلی تا حدودی قابل توجیه است.

موتو G7

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات نسخه پلی هستند که با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به دست مشتریان خواهد رسید.

موتو G7 پاور

موتو G7

موتورولا در نسخه پاور میان رده جدید خود توجه ویژه ای به عمر باتری داشته و با یک نمونه غول آسای 5000 میلی آمپر ساعتی، جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد. البته این افزایش ظرفیت باتری در کنار افزایش ابعاد نمایشگر به 6.2 اینچ، وزن دستگاه را هم از 151 گرم به 198 گرم رسانده که رقم محسوسی به حساب می آید.

موتو G7

سایر تغییرات نیز شامل ارتقا رم به 3 گیگابایت و کاهش رزولوشن دوربین اصلی به 12 مگاپیکسل بوده که البته در این مورد، اندازه پیکسل ها درشت تر شده و عملکرد دوربین در محیط های کم نور بهبود یافته است. موتو G7 پاور با قیمت 250 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

موتو G7

موتو G7

نسخه استاندارد موتورولا موتو G7 با ارائه بهترین بالانس قیمت و مشخصات، احتمالاً پرفروش ترین مدل نیز خواهد شد. این گوشی با رم 4 گیگابایتی و همان چیپست اسنپدراگون 632 که در دو مدل قبلی نیز حضور داشت روانه بازار می شود اما از حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار شده و رزولوشن نمایشگر 6.2 اینچی آن نیز به 2270 در 1080 افزایش یافته است.

موتو G7

G7 استاندارد با وزن 172 گرم، از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده و به ماژول دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در یک بریدگی قطره ای قرار گرفته و شرکت سازنده برچسب قیمتی 300 دلاری را برای این مدل مد نظر قرار داده است.

موتو G7 پلاس

موتو G7

در نهایت گران ترین و قدرتمندترین نسخه موتو G7 را داریم که مهم ترین نقطه تمایز آن از مدل استاندارد، چیپست اسنپدراگون 636 و نمایشگر 6.24 اینچی بوده که از همان رزولوشن 2270 در 1080 بهره می برد. دوربین مدل پلاس نیز اندکی ارتقا یافته و سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی شده است.

موتو G7

در کنار موارد فوق، قابلیت شارژ سریع 27 واتی نیز به موتو G7 پلاس اضافه شده که قادر است با 15 دقیقه شارژ، انرژی لازم برای 12 ساعت کاربری استاندارد را فراهم کند. این مدل با قیمت 340 دلار قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • irvani mohsen
    irvani mohsen | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    موتورولا گوشی هاش مهکمو خر کاره اینو به عنوانه کسی که تازه اولین بار هست استفاده میکنم میگم شاید چند بار از دستم روی اسفالت افتاده ولی هیچیش نشده !

مطالب پیشنهادی