ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر زنده از پرچمدار ایسوس ذنفون 6 منتشر شدند

طی چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ظاهر احتمالی ایسوس ذنفون 6 شنیده می‌شد. حال تصاویر زنده ای که از این گوشی هوشمند در سطح اینترنت قرار گرفته نشان می‌دهد ذنفون 6 با تصورات ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

طی چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ظاهر احتمالی ایسوس ذنفون 6 شنیده می‌شد. حال تصاویر زنده ای که از این گوشی هوشمند در سطح اینترنت قرار گرفته نشان می‌دهد ذنفون 6 با تصورات ما تفاوت‌های زیادی دارد.

این گوشی از سه دوربین بهره خواهد برد که به صورت عمودی چیده شده‌اند و فلش LED هم پایین آن‌ها قرار گرفته. جالب است بدانید دوربین سوم در بخشی جدا از ۲ دوربین بالایی در پشت گوشی تعبیه شده است.

ذنفون 6

با توجه به این تصاویر می‌توان وجود دو رنگ خاکستری و آبی قرمز را برای ذنفون 6 تایید کرد. البته هنوز تصویری از جلوی این گوشی در دسترس نیست اما با همان عکس روی جعبه این دستگاه هم می‌توان به اطلاعاتی کلیدی پی برد. برای مثال، با نگاه کردن به پشت ذنفون 6 می‌توان فهمید که حسگر اثرانگشتی در پشت این گوشی قرار ندارد. پس می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ایسوس در پرچم‌دار بعدی خود از حسگر اثرانگشت روی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

بخش بالایی جلوی نمایشگر این گوشی زیاد مشخص نیست اما در همان ناحیه نمی‌توان یک گودی قطره‌ای شکل برای دوربین جلو را مشاهده کرد. البته بر اساس اطلاعات قبلی، ذنفون 6 احتمالا در چند مدل عرضه خواهد شد که ظاهرا یکی از مدل‌های آن به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود؛ مدلی که احتمالا از یک حفره قطره‌ای شکل برای دوربین جلو هم بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • r.age
    r.age | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    پرچم دار قبلیش که اصن ایران نیومد چه فایده

مطالب پیشنهادی