ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Biugo؛ کلیپ‌های حرفه‌ای را ساده تر از همیشه بسازید

ساختن کلیپ همیشه جالب و هیجان انگیز است. خصوصا با همه گیر شدن صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌اپ این اتفاق بیش از گذشته تبدیل به نیاز افراد شده و همه دوست دارند با ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

ساختن کلیپ همیشه جالب و هیجان انگیز است. خصوصا با همه گیر شدن صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌اپ این اتفاق بیش از گذشته تبدیل به نیاز افراد شده و همه دوست دارند با به اشتراک گذاشتن کلیپ‌هایی جذاب به نحوی با هم رقابت کنند. اما ساختن کلیپ‌های حرفه‌ای و چشم نواز به همین سادگی نیست. اما اگر اغلب اوقات از گوشی استفاده می‌کنید شاید بهترین گزینه استفاده از اپلیکیشن ساخت کلیپ در موبایل باشد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن ساخت کلیپ Biugo بپردازیم. نرم افزاری کاربردی برای اندروید که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی کلیپ‌هایی تولید کنید که برای ابعاد گوشی مناسب هستند. لازم به ذکر است که Biugo تمرکز خود را روی بخش استوری‌های واتس‌اپ قرار داده اما با بهره‌مندی از این نرم افزار می‌توانید بعد از ساخت کلیپ از آن‌ها برای استوری‌های اینستاگرام هم استفاده کنید. با ما همراه باشید.اپلیکیشن ساخت کلیپ

همانطور که گفتیم ساخت کلیپ کار ساده‌ای نیست. کلیپ‌های حرفه‌ای کامپیوتر‌های قدرتمندی می‌خواهند و باید برای ساخت یک کلیپ زمان زیادی صرف کنید. اما نرم افزار Biugo همه‌ی این مشکلات را حل کرده و می‌تواند به شما برای ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن کمک کند.

نرم افزار یاد شده پر شده است از کلیپ‌های جذاب و کوتاه که با ورود به اپلیکیشن آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید روی هرکدام از آن‌ها بزنید تا پیش نمایشی از کلیپ را تماشا کنید. عموم کلیپ‌ها دارای تصاویر خاصی از افراد هستند که در واقع می‌توانید تصاویر خودتان را با آن‌ها جایگزین کنید. امکانی فوق العاده که یقینا می‌تواند سرعت ما را در ایجاد کلیپ‌ها افزایش دهد.

این کلیپ‌های کوتاه و جذاب الگو‌هایی به شمار می‌روند که هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود. شما می‌توانید الگوها را در دسته بندی‌های مختلف مشاهده کنید تا به سادگی الگویی را بیابید که بیش از بقیه مد نظرتان است. بعد از انتخاب کلیپ مورد نظر تنها کاری که باقی می‌ماند انتخاب عکس است. به راحتی تصاویری که دوست دارید را انتخاب کنید و به ترتیب در محل مورد نظر خود قرار دهید.

اپلیکیشن ساخت کلیپ

رابط کاربری ساده‌ی Biugo از همان ابتدا به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. افکت‌ها و الگو‌های بسیار زیادی که دارد می‌تواند باعث شود که هر روز کلیپ‌های جدیدی را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. موضوع جالب دیگر درباره‌ی این اپلیکیشن، امکان انتخاب موسیقی کلیپ‌های مختلف است. عموما الگو‌هایی که مشاهده می‌کنید از قطعه موسیقی‌های جالبی برخوردار شده‌اند اما به هر ترتیب هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید موسیقی مورد استفاده در نرم افزار را تغییر دهید.

Biugo به طور پیش فرض دارای دیتابیسی پربار از ترک‌های مختلف موسیقی است که هرکدام در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. موسیقی مثل الگو‌هایی که در این اپلیکیشن قرار داده شده‌اند روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود و انتخاب‌های بیشتری برایتان به ارمغان خواهند آورد.

با اضافه کردن هر تصویر جدید، اپلیکیشن تغییرات اعمال شده در کلیپ را به صورت زنده برایتان به نمایش خواهد گذاشت تا به سرعت از کم و کیف ماجرا با خبر شوید. علاوه بر این با اضافه کردن هر تصویر امکان ویرایش آن را خواهید داشت. امکان کراپ کردن به اندازه‌‌ای که برای کلیپ متناسب باشد می‌تواند باعث شود کلیپ‌های یکپارچه و جذاب‌تری تولید کنید.

از این گذشته، اپلیکیشن Biugo دارای بخشی به نام Discover است که می‌توانید کلیپ‌های ساخته شده توسط دیگران در آن را مشاهده کنید. موضوعی که می‌تواند به شما کمک کند تا از کلیپ‌های ساخته توسط دیگران ایده‌های جذابی به دست بیاورید.

اپلیکیشن ساخت کلیپ

اپلیکیشن ساخت کلیپ Biugo تنها دارای الگو نیست. نرم افزار یاد شده به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت زنده فیلمبرداری کرده و با استفاده از افکت‌های جالبی که در آن وجود دارد کلیپ‌های جذاب و هیجان انگیزی را تولید کنید. افکت‌های دوربین این نرم افزار مثل اکثر بخش‌های دیگر Biugo دارای دسته بندی‌های منحصر به فرد هستند. با استفاده از این افکت‌ها می‌توانید به راحتی گزینه‌ی مد نظر خود را بیابید. بعد از فیلمبرداری امکان ویرایش و اضافه کردن افکت‌های بیشتر به ویدیویی که ضبط کرده‌اید هم وجود خواهد داشت.

این نرم افزار هندی، اپلیکیشنی بسیار مناسب برای ویرایش و تولید کلیپ‌های جذاب و حرفه‌ای به شمار می‌رود که می‌توانید در عرض چند دقیقه کلیپ‌هایی جذاب با آن تولید کنید. نرم افزار یاد شده فعلا تنها در پلتفرم اندروید در دسترس قرار دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که در صفحات مجازی فعالیت قابل توجهی دارند، تجربه‌ی استفاده از این اپلیکیشن را از دست ندهید.

البته لازم به ذکر است که این نرم افزار کاملا رایگان گاهی دسترسی‌هایی می‌خواهد که خیلی منطقی نیستند. بنابراین بهتر است نسبت به ارائه‌ی دسترسی‌ها به این اپلیکیشن دقت کافی را داشته باشید.

Biugo— Magic Effects Video Editor

Biugo— Magic Effects Video Editor

سازنده: Bago قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی