ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Find The Differences – The Detective؛ تفاوت‌ها را پیدا کنید

بازی‌های موبایل هیچوقت به اندازه عناوین کنسول‌های خانگی ماندگار نبوده‌اند، خیلی‌هایشان یک سرگرمی زودگذر به‌حساب می‌آیند و در این میان آثار تاثیرگذارتر به عنوان مکملی توانسته‌اند در کنار این بازی‌های چند ساعت مصرف قرار بگیرند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بازی‌های موبایل هیچوقت به اندازه عناوین کنسول‌های خانگی ماندگار نبوده‌اند، خیلی‌هایشان یک سرگرمی زودگذر به‌حساب می‌آیند و در این میان آثار تاثیرگذارتر به عنوان مکملی توانسته‌اند در کنار این بازی‌های چند ساعت مصرف قرار بگیرند و با وجود تعداد خیلی‌کمترشان اما همچنان به پلتفرم تلفن‌های هوشمند معنا ببخشند.

هر دو گروه مهم هستند و حضورشان پیش یکدیگر به همان اندازه که موبایل گیمینگ را به پلتفرمی مفرح تبدیل کرده به همان اندازه هم باعث شده تا گیمرها آن را جدی بگیرند. ماه پیش «بران و پارک کن» (Drive and Park) را به عنوان نماینده‌ای با کیفیت از گروه اول معرفی کردیم و اگر به دنبال عنوان دیگری با همین دیدگاه هستید، Find The Differences هم می‌تواند سرگرم‌تان کند.

Find The Differences ایده جدیدی ندارد، روی یک سرگرمی نوستالژی دست گذاشته و اگر از بعضی تغییرات کوچکش فاکتور بگیریم، سازندگان زیادی تاکنون همین مکانیزم‌ها را در قالب یک اپلیکیشن گوشی پیاده‌ کرده‌‌اند. با این حال بازی ویژگی دارد که باعث شده با تمام کلیشه‌هایش اما سرگرم‌کننده باشد: سادگی.

بازی ریتم سریعی دارد و برخلاف بعضی پازل‌های گوشی، خیلی نیازی نیست ذهن‌تان را درگیر معماهایش کنید. بنابراین در اوقات فراغت کوتاه مدت اگر تاکنون فقط به سراغ بازی‌های کچ‌اپ (Ketchapp) می‌رفتید، حالا Find The Differences نیز توانایی این را دارد تا گزینه دیگری برای این وقت‌ها باشد.

Find The Differences داستان کارآگاهی را روایت می‌کند که برای حل هر پرونده، باید منطقه‌های مختلف را بررسی کرده و آثار جرم را پیدا کند. در این بین وظیفه بازیکن چیست؟ هر مرحله دو عکس به نمایش درمی‌آید و برای کمک به کارآگاه کافیست تا تفاوت‌های بین دو تصویر را پیدا کنید.

بازی تفاوت عکس ها

شاید جالب‌ترین بخش Find The Differences به پرونده‌ای بودن مرحله‌ها بازگردد. این ایده جدا از اینکه باعث شده تا معماها رنگ و بوی منطقی‌تری به خودشان بگیرند، دست سازنده را باز گذاشته تا مرحله‌ها را تا حد امکان کوتاه‌تر کند. هر مرحله یکی دو دقیقه وقت دارید تا تفاوت‌های بین دو عکس را بیابید.

اگر در زمان مشخص نتوانید به سرنخ‌ها برسید، نوار انرژی‌تان کاهش یافته و مجبورید دوباره بازی را شروع کنید. البته برای سادگی بیشتر می‌توان با استفاده از راهنما زودتر به جواب‌ها رسید. هرچند با توجه به اینکه راهنما تنها با تماشای ویدیو نشان داده می‌شود، احتمالا جای یک ویدیو طولانی ترجیح بدهید خودتان تفاوت‌ها را بیابید.

Find The Differences نمی‌خواهد پازلی تاثیرگذار باشد. بازی تفاوت عکس ها یکی از سرگرمی‌های جذاب دوران کودکی بود و Find The Differences با ارائه یک تجربه کوتاه، سریع و مرحله‌ای از آن سعی کرده مخاطب را برای مدتی مشغول خود نگه دارد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی کژوال فکری هستید، این عنوان را از دست ندهید.

Find Differences: Detective

Find Differences: Detective

سازنده: 10P STUDIO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 235.7 / 94.74 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

    ممنون از معرفی این بازی زیبا

  • Mannan Chogan
    Mannan Chogan | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    خیلی تبلیغ میاره وسط بازی و اندکی مسخرس

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    از نظر من بازی vector 1 نه تنها در دنیای بازی های موبایلی بی نظیره بلکه نظیرش در بازی های کنسولی هم نیست
    با اختلاف بهترین بازی هست

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    ببخشید سوالی همیشه در هنگام معرفی این نوع بازیها ذهن من را مشغول میکنه! معیار و دلیل انتخاب شما چیست؟ آیا دلیل اقتصادی و یا تجربی پشت این سبک معرفی باریهاست؟

مطالب پیشنهادی