ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندری از رنگ زرد گلکسی S10e و احتمال همراه شدن کهکشانی ها با ایرباد رایگان

پرچمداران جدید سامسونگ اول اسفند ماه در سان فرانسیسکو رونمایی می‌شوند و هر روز خبر‌های جدیدی از آن‌ها به گوش می‌رسد. حالا تصاویر جدیدی منتشر شده که از رنگ زرد سامسونگ گلکسی S10e رونمایی می‌کند. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰

پرچمداران جدید سامسونگ اول اسفند ماه در سان فرانسیسکو رونمایی می‌شوند و هر روز خبر‌های جدیدی از آن‌ها به گوش می‌رسد. حالا تصاویر جدیدی منتشر شده که از رنگ زرد سامسونگ گلکسی S10e رونمایی می‌کند. البته هنوز نمی‌توان این رندر‌ها را به طور کامل تایید یا رد کرد اما موضوع قابل توجه اینجاست که این تصاویر با رندر‌هایی که اخیرا از این گوشی منتشر شده بود مطابقات دارد.

در رندر‌ها می‌توان نمایشگر حفره دار ۵.۸ اینچی سوپر امولد و همچنین دوربین دوگانه‌ی پشتی این گوشی را مشاهده کرد. علاوه‌ بر این در تصویری که از کناره‌های این گوشی منتشر شده می‌توان متوجه شد که حسگر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور طراحی شده است (نسخه‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار خواهند بود).

به جز رنگ زرد، گلکسی S10e در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید هم عرضه می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۴۲.۵ در ۷۰.۵ در ۸.۱ میلی‌متر خواهد بود که آن را به کوچکترین گوشی از سه گانه‌ی گلکسی اس 10 سامسونگ تبدیل می‌کند. ابعاد سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 به ترتیب ۱۴۹.۹ در ۷۱.۷ در ۸.۱ میلی متر و ۱۵۷.۰ در ۷۵.۴ در ۸.۱ گزارش شده است.

قیمت گلکسی S10e در اروپا ۷۸۰ یورو برای نسخه‌ی ۶ گیگابایتی همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

از سویی دیگر طبق اخبار شنیده شده پیش فروش هر سه پرچمدار غول کره‌ای همزمان با رونمایی رسمی این گوشی‌ها آغاز خواهد شد و دو هفته بعد و از تاریخ ۱۷ اسفند ماه وارد بازار می‌شوند.

وبسایت GalaxyClub گزارش کرده که سامسونگ طبق معمول همیشه قصد دارد به کسانی که یکی از پرچمداران شرکت کره‌ای را پیش خرید کنند یک ایرباد گلکسی به صورت رایگان اهدا کند. این ایرباد قرار است همزمان با پرچمداران کره‌ای رونمایی شود.

البته این موضوع در صفحه‌ی تیزر سامسونگ روسیه منتشر شده و مشخص نیست که در همه‌ی کشور‌ها اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    ایرباد اشتباهه

مطالب پیشنهادی