ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون XI
تکنولوژی

مشخصات احتمالی آیفون ۲۰۱۹؛ استفاده از درگاه USB-C و بریدگی نمایشگر عریض‌تر

گزارش جدیدی روز گذشته منتشر شد که از برنامه‌های احتمالی اپل در زمینه‌ی تولید آیفون ۲۰۱۹ پرده برداری می‌کرد؛ آیفون‌هایی که قرار است جایگزینی برای گوشی‌های سال ۲۰۱۸ شرکت آمریکایی یعنی آیفون XS، آیفون XS ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۳

گزارش جدیدی روز گذشته منتشر شد که از برنامه‌های احتمالی اپل در زمینه‌ی تولید آیفون ۲۰۱۹ پرده برداری می‌کرد؛ آیفون‌هایی که قرار است جایگزینی برای گوشی‌های سال ۲۰۱۸ شرکت آمریکایی یعنی آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR باشند.

نکته‌ی جالب اینجاست که طبق شنیده‌ها آیفون XR بعدی دارای بریدگی نمایشگر عریض تری نسبت به XS مکس خواهد بود. هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست اما از طرفی برخی دیگر از شایعات می‌گویند که اپل نمونه‌هایی تولید کرده که دارای بریدگی نمایشگر کوچکتری هستند. بنابراین شاید اپل قصد داشته باشد تا آیفون‌های سال آینده را با بریدگی نمایشگر‌های متفاوتی عرضه کند.

در همین رابطه گفته می‌شود که اپل قصد دارد از درگاه USB-C بهره‌مند شود و بالاخره تصمیم گرفته پورت لایتنینگ را به فراموشی بسپارد. البته طبق شنیده‌ها اپل نمونه‌های مختلفی تولید کرده که برخی از پورت‌های USB-C و برخی دیگر از پورت لایتنینگ بهره‌مند شده‌اند. موضوعی که شاید نشان دهنده‌ی آن باشد که اپل همچنان در تصمیم نهایی خود برای استفاده از USB-C به جای لایتنینگ تردید دارد.

در بخشی دیگر از گزارش منتشر شده از وبسایت droidshout به نظر می‌رسد که جانشین آیفون XR دارای نسخه‌ای به رنگ سبز خواهد بود. با آمدن رنگ سبز به ترکیب آیفون XR نسل بعد باید منتظر باشیم تا یکی از رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، قرمز، آبی یا نارنجی از این ترکیب کنار گذاشته شود.

آیفون XS مکس‌های سال ۲۰۱۹ دارای دوربین سه گانه‌ی پشتی خواهند بود در حالی که آیفون XR‌ های بعدی از ترکیب دوربین دوگانه بهره‌مند خواهند شد. قیمت این گوشی‌ها احتمالا همانند آیفون‌های سال ۲۰۱۸ باشد.

به یاد داشته باشید که همه‌ی مطالبی که در بالا به آن اشاره شد تنها در حد گمانه زنی است. از طرفی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ قرار است مهر ماه سال ۹۸ معرفی شوند. بنابراین حتی اگر اطلاعاتی که در این مطلب مطالعه کردید حقیقت داشته باشند، ممکن است تا زمان معرفی تغییرات زیادی به خود ببینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    پورت تایپ‌ سی بهتره

  • Art Of Logo Design
    Art Of Logo Design | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    ب نظر من اپل هیچگاه از usbتایپ سی استفاده نمیکنه و فقط یک رابط اضافی در کنار دانگر هدست قرار میده

مطالب پیشنهادی